11 Ocak 2015 Pazar

geçmiş zaman olur ki...

şu sıralar blogumu yeniden hatırladım :) ve evet mutluyum...

herkesi hüzünlendiren bir şey vardır muhakkak. ancak bana en fazla hüzünü tattıran şey, bir şeylerin olmuş olması ve bunların da üzerinden bolca zaman geçmiş olmasıdır. mesela eski fotoğraflara bakmak benim için üzüntü vericidir, hoşuma gider; ancak bi tarafran da bi burukluk tattırır bilmiyorum karmaşık duygular işte.

mesela ekşi sözlükteki ilk entryleri okumak benim için üzüntü vericidir. arada eski fotoğraflara bakarcasına ekşi sözlük, aşk, kedi gibi başlıklara girip ilk entrylere sahip olan yazarlara bakarım. zamanında nesil olayı falan da vardı, daha bi enteresan oluyordu. mesela birisi oraya zamanında yazmış ve 11 senedir entry girmemişse bu beni üzer. ya da çok entry girmişlerse ilk entryleri ile son entryleri arasındaki farkları gözlemlemek de benzer bir hissiyat tattırıyor...

hatta bizim sözlükte de arada yapıyorum bunu. vampircik sözlük başlığına girip ilk yazarların entrylerine bakıyorum. çünkü o ilk jenerasyonun hepsi benim arkadaşım ve muhtemelen 6-7 sene önce her birinin izini kaybetmiş durumdayım. görsem tanımam o derece. ancak nikini falan söyleyecek de, hatırlayacam da, uzun iş...

enteresan varlık şu insanoğlu. ne bileyim, o dönemde nasıl bir boş vaktim varmış, şimdi ne yapıyorum, nereye gidiyorum hiç anlamıyorum... neyse öyle yani, yazayım dedim :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder