23 Ağustos 2014 Cumartesi

Neler oldu ve yeni maceralar

Yine epey ara verdim, ama bir süredir bir şeyler yazmak içimden geliyordu. Sözlüklerde bile en son tanım yazışımın üzerinden 8 ay geçmiş olması, ne denli yoğun yazı yazdığımı gösteriyor sanırım :)

Neler olmuş olabilir hayatımda? Tabii ki, akademik kısım yoğun olarak geçiyor. Şu sıralar makale yazmayı bırakmış gibiyim, sürekli red almaktan sıkıldım tabii. Gerçi sürekli red alıyor değilim, revizyon falan geldiği de oluyor. Ancak uzun süre alan işlermiş bunlar, zamanla öğreneceğiz bu olayın ince taraflarını da sanırım. İngilizce bir sıkıntı; ancak paper akışı ile ilgili problematik bulunmamakta gibi. Bu iyi bir şey, uzun vadede işime yarayacağını sanıyorum. Justification ise bambaşka bir konu, bu hakemden hakeme değişir sanırım. İstediğiniz paperi alın, orada sıkıntılı bir alan bulmak isteyen bulur :)

Tez konusunda ise artık çalışmanın akışı ortaya çıktı. Danışmanım da bu durumu kabul ediyor. Hatta son izleme çok olumlu geçti, sanırım o dergilere yollanmış makale sayısındandı; ancak olsun bitişe bir adım daha yaklaşmış gibiyim (sanırım). Artık tezi yazmaya başladığımı söyleyebilirim, birkaç gündür metodoloji bölümünü yazıyorum. Biraz zaman alabilir; ancak artık yazmanın vaktidir. Uygulamada bazı sonuçlara ulaştık; ancak danışmanımın haberinin olmadığı mevcut analize ek bir şeyler de yapmam lazım.

Geçen gün canım o kadar sıkıldı ki, uzun zamandır ertelediğim P90X'e başladım. Kendisi hakkında diyebileceğim, insan olan insan olana böyle şeyler yapmaz. Daha iki gün tamamlamış olsam da, gerçekten acı çekiyorum :) Neyse ilk hafta sonunda acı kalmıyor diyorlar, göreceğiz... Korkuya gerek yok, öncesi sonrası gibi fotoğraf paylaşma amacım yok :))

Başka başka şeyler vardır sanırım ama aklıma şu anda gelemedi :) Neyse bu kadar ara vermeyelim bir daha, görüşürüz sağlıcakla :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder