30 Ağustos 2014 Cumartesi

Kahve aşkı :)

Aslında çocukluktan itibaren gelen bir aşk değil bu. Yani o sıralar sevgili annem ve babam, çocuğunuz olmaz diyerekten kendi içtikleri kahveden bizlere vermezlerdi. Bu bulguya hangi araştırmadan ulaşmışlar hiçbir bilgim yok; ancak bildiğim, çocukken kahve ile olan ilişkim uzaktan gelen kokusuydu sadece. Sonra ne oldu bilemiyorum, sanırım lisansta uyumamam gereken bir gün kendisine gerçekten ihtiyaç duydum... Ondan önce tabii ki içiyordum ama bu seviye bir ilişkimiz yoktu. Hatta şekersiz kahve ile imtihanım falan olmuştu, hey gidi günler. O geceden sonra hiçbir şey aynı olamazdı ve olmadı da...

Büyük bir aşk gibi nitelendirilebilecek bir ilişki başladı aramızda. Ne zaman ihtiyaç duysam tüm kafeini ile yanımda bitti sevdiceğim :)

Son zamanlarda ise bayağı kendisi ile bağımlılık düzeyinde bir ilişkim olduğunu farkettim. Uyandığımda, yatarken, canım sıkıldığında, mutlu olduğumda içiyorum. Günde iki demlik bitirdiğim oluyor, sanırım biraz abarttık huh?

Bilemedim, ancak tek bildiğim yemekten sonra veya ofise girdiğimde ilk iş olarak bir demlik kahve demlediğim. Kimse içmediğinde de tek başıma bitirdiğim :) Bence şu an gayet seviyeli bir birlikteliğimiz var. Nice mutlu senelere...


4 yorum:

  1. Günde 3 türk kahvesi 3 bardak kahve 1 demlik çay sanırım bede kafein bağımlısıyım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben daha ziyade filtreyle devam ediyorum, türk kahvesi uğraş istiyor çok

      Sil
  2. bi ben sevemedim şu kahveyi nedense içince çarpıntı yapıyor bende...

    YanıtlaSil