9 Kasım 2012 Cuma

robotla hasbihal

teeee 2007'de (oha 5 seneden fazla), arzum için geliştirilen web uygulaması ile muhabbetimmiş meğersem. okurken bari blogda da paylaşayım dedim.


botefal: merhaba tulkas. 
tefal ürünleri, yemek tarifleri, püf noktaları, pratik bilgiler... hepsine nasıl ulaşacağınızı öğrenmek için konu yazın. 
tulkas: merhaba 
botefal: merhaba 
tulkas: merhaba 
botefal: merhaba 
tulkas: merhaba 
botefal: merhaba 
tulkas: ehehe 
botefal: hehehe bu arada sitemize üye olup size verdiğimiz şifreyi yazarak çekilişimize katılabilirsiniz. Şifreniz: 3119f4 
tulkas: ne viryosunuz çekilişte 
botefal: ben mi? 
tulkas: sen değil, arzum 
botefal: hmm 
tulkas: hmm ne 
botefal: anlıyorum 
tulkas: neyi 
botefal: neyi mi? 
tulkas: evet neyi anlıyorsunuz 
botefal: tamam 
tulkas: ehehe 
botefal: hehehe 
tulkas: komik mi 
botefal: :d 
tulkas: komik yani 
botefal: yani... 
tulkas: yani derken? 
botefal: yani... 
tulkas: hmm 
botefal: anlıyorum 
tulkas: neyi 
botefal: neyi mi? 
tulkas: evet neyi 
botefal: demek öyle 
tulkas: öyle tabi 
botefal: söylediğinizi anlamadım. 
tulkas: ben de 
botefal: güzel :) 
tulkas: di mi 
botefal: sorduğunuz soru aşağıdakilerden biri ise lütfen seçiniz. 
tulkas: ya sen bana mutluluğun tarifini verebilir misin? 
botefal: nasıl yani? 
tulkas: baya tarif işte 
botefal: sorduğunuz soru aşağıdakilerden biri ise lütfen seçiniz. 
tulkas: mutluluk tarifi 
botefal: sorduğunuz soru aşağıdakilerden biri ise lütfen seçiniz. 
tulkas: off 
botefal: umarım sıkıntınız geçicidir 
tulkas: geçici tabii 
botefal: yine anlamadım. başka bir konuya geçelim mi? 
tulkas: tamam 
botefal: anlaştık :) 
tulkas: mesela nelerden hoşlanırsın 
botefal: somut örnekler üzerinden konuşmalıyız bence 
tulkas: robot olmak zor mu 
botefal: mutfak robotları mutfakta kullanılıyor, ben ise sohbet edebiliyorum, hangimiz daha becerikli sizce? 
tulkas: mutfak robotları tabii ki 
botefal: mutfak robotları mutfakta kullanılıyor, ben ise sohbet edebiliyorum, hangimiz daha becerikli sizce? 
tulkas: o daha iyi 
botefal: sorduğunuz soru aşağıdakilerden biri ise lütfen seçiniz. 
tulkas: ya hayır onları sormak istemiyorum 
botefal: öyle mi? 
tulkas: öyle de 
botefal: bunu anladığımdan emin değilim. tefal ürünlerini listelemek isterseniz tefal yazın. 
tulkas: vampirleri bilir misin 
botefal: bir tahmin yürütün bakalım... 
tulkas: ben niye yürüteyim sen biliyomusun ya 
botefal: pardon, soru neydi? 
tulkas: vampir 
botefal: anlamadım ama harika yemek tariflerini listelememi isterseniz tarif yazmanız yeterli. 
tulkas: yok ama 
botefal: bu bana yokluğu çağrıştırdı 
tulkas: çağrışaibliyomusun 
botefal: serbest çağrışım, herkesin aklına farklı şeyler getirebilir 
tulkas: bana sarımsağı getirdi 
botefal: yine anlamadım ama bunu da öğrenilecekler arasına kaydettim. pratik bilgileri listelemek için pratik yazın. 
tulkas: ben sarımsaktan korkuyorum, çünkü vampirim 
botefal: anlamadım. konu yazıp başlıklara göz atmak ister misiniz? 
tulkas: ya anlaşılmayacak ne var tıursıyorum sarımsaktan, çünkü vampirlere zararlı 
botefal: zararın neresinden dönülürse kardır demişler:) 
tulkas: sarımsaktan mı döneyim 
botefal: neyi mi? 
tulkas: ya ne neyisi ya 
botefal: neyi mi? 
tulkas: ühühühü 
botefal: anlayamıyorum. ne demek istediniz? 
tulkas: ağlıyorum ulan 
botefal: efendim? anlamadım 
tulkas: anlama ya 
botefal: dilbilgisi dersinden sözcükte anlam diye bir konu hatırlıyorum 
tulkas: vay anasını 
botefal: Şaşırtıcı, değil mi :) 
tulkas: süprizlerle dolusun 
botefal: söylediğinizi anlamadım. 
tulkas: süprizi mi doluyu mu 
botefal: söylediğinizi anlamadım. 
tulkas: işte hangi kısmı, açıklayayım 
botefal: karar vermek bazen gerçekten zor oluyor 
tulkas: kararlar... gitmek, kalmak, ... 
botefal: en kötü karar bile kararsızlıktan iyidir :) 
tulkas: hani zordu 
botefal: buyrun efendim. 
sorunuzun şu olduğu varsayıldı: ´ceyda hanim´ 
tulkas: isminizin ceyda olduğunu önceki konuşmalarımızdan zaten biliyorum 
botefal: ben iyi dinleyiciyimdir:) 
tulkas: gerçekten mi 
botefal: bazen yorgunluktan gerçekle hayali birbirine karıştırıyorum 
tulkas: hayal 
botefal: söylediğinizi anlamadım. 
tulkas: rçek 
botefal: söylediğinizi anlamadım. 
tulkas: şaka 
botefal: bazen gerçekler şaka gibi olabiliyor 
tulkas: şah 
botefal: söylediğinizi anlamadım. 
tulkas: mat 
botefal: sorduğunuz soru aşağıdakilerden biri ise lütfen seçiniz. 
tulkas: gol 
botefal: söylediğinizi anlamadım. 
tulkas: penaltı 
botefal: söylediğinizi anlamadım. 
tulkas: ofsayt 
botefal: söylediğinizi anlamadım. 
tulkas: ofsayt, zaten pek anlaşılan bir terim değildir. iyi izleyici olursanız 3 senede çözebilirsiniz 
botefal: bir olumsuzluk ifadesi sanırım 
tulkas: evet, daha az gol olmasını sağlıyor. 
botefal: demek öyle 
tulkas: mesela ümit karan hep ofsayta düşüyor, bu da galatasaray´ın hücum gücünü azaltıyor 
botefal: somut örnekler üzerinden konuşmalıyız bence 
tulkas: işte olay somut esasında, ümit ofsayta düşüyo gol olmuyo. 
botefal: sorduğunuz soru aşağıdakilerden biri ise lütfen seçiniz. 
tulkas: annemin kolay pancar turşusu tarifi nedir? 
botefal: bu yemeğin hazırlama süresi 30 dakika, pişirme süresi 90 dakika, maliyeti: ortadır. 
yemeğin malzemelerini öğrenmek için malzeme yazın 
tulkas: maliyet orta ne demek 
botefal: bu yemeğin hazırlama süresi 20 dakika, pişirme süresi 40 dakika, maliyeti: düşüktür. 
yemeğin malzemelerini öğrenmek için malzeme yazın 
sorunuzun şu olduğu varsayıldı: ´portakal reçeli tarifi nedir?´ 
tulkas: karnım acıktı 
botefal: vereceğim bilgilerin sizi doyurmasını umarım :) 
tulkas: bilgi ile nasıl doyabilirim ki 
botefal: sorduğunuz soru aşağıdakilerden biri ise lütfen seçiniz. 
tulkas: ı ıh o sorular değil 
botefal: bir olumsuzluk ifadesi sanırım 
tulkas: birazcık 
botefal: biraz mı? 
tulkas: biraz 
botefal: bence birazdan fazla 
tulkas: nasıl fazla cık ekledim sonuna 
botefal: sorduğunuz soru aşağıdakilerden biri ise lütfen seçiniz. 
tulkas: ben gideyim birazdan 
botefal: biraz mı? 
tulkas: yok hafiften kaçıyorum diyorum 
botefal: söylediğiniz şeyi anlamadığımı mı düşünüyorsunuz? 
tulkas: evet çünkü anlamadın 
botefal: anlaşmak çok zor bugünlerde... 
tulkas: puhahuauhauh 
botefal: söylediğinizi anlamadım. 
tulkas: dsffdfdsfda 
botefal: söylediğinizi anlamadım. 
tulkas: ehehehe 
botefal: hehehe 
tulkas: süpersiniz 
botefal: teveccühünüz :) 
tulkas: hadi kaçtım ben 
botefal: deneyeceğim 
tulkas: kendine iyi bak 
botefal: öyle mi? 
tulkas: alivederçi 
botefal: söylediğinizi anlamadım. 
tulkas: gud bay 
botefal: bu yemeğin hazırlama süresi 30 dakika, pişirme süresi 30 dakika, maliyeti: ortadır. 
yemeğin malzemelerini öğrenmek için malzeme yazın 
sorunuzun şu olduğu varsayıldı: 'İmam bayıldı tarifi nedir?' 

2 yorum: