26 Ekim 2012 Cuma

Mim mimimimimim :)

 Gülnihal beni mimlemiş, o halde mimine karşılık vermek laızm. Mime karşılık diye bir şey var mıdır acaba? Neyse, anladığım kadarıyla cevaplamaya çalışalım. Sanırım mevcut sorular var ve onlara yanıt veriyoruz :) Tam anlayamamışım demek ki.

Sesinizin çok güzel olduğunu farz edin ve ideal sahne performansınızı tarif edin. (Hangi şarkıyı söylerdiniz, nasıl giyinirdiniz, size kimler ya da hangi aksesuarlar eşlik ederdi?)

Humm. Çok acayip bi soru oldu bu, zira hiç düşünmemiştim daha önce. Eddie Vedder gibi jimmy jip'e tırmanıp aşağı atlardım heralde. Çok çılgın olma mıydı? Bence olurdu, keh keh. O zaman bi de pearl jam söylediğimi ve black olsun klasik olsun söylediğimi varsayın.

Özel bir gününüzde bir koro ya da özel bir kişi sizin için sürpriz bir parça hazırlamış. Parçanın özelliği: sizi tarif etmesi. Hangisi olurdu?


İşte bu daha zor soru. Bunu hiç bilemedim? Ama Eylül Akşamı'nı çok severim Bülent Ortaçgil'den o olur mu?


İçinizde kalmış, söylenmemiş bir takım şeyler var. Uygun şartların bir araya geldiğini hayal edin. O kişiye(yarım kalmış bir aşk, kırgın olduğunuz bir dost vs.) duygularınızı anlatabileceğiniz bir fırsatınız var. Ona hangi şarkıyla duygularınız anlatırdınız?

Burada yazar kalbinin kırıklarını döküyor :) Kimseye söyleyecek bir şeyim yok diyerek karizmatik insan moduna mı girsem? Hehehe, tamam tamam Necip Fazıl'ın beklenen şiiri gelsin :) Şarkı değil, şiir oldu bu sefer de hiç beceremedim bu mim işini.

Ne hasta bekler sabahı, 
Ne taze ölüyü mezar. 
Ne de şeytan, bir günahı, 
Seni beklediğim kadar. 

Geçti istemem gelmeni, 
Yokluğunda buldum seni; 
Bırak vehmimde gölgeni, 
Gelme, artık neye yarar?

Sizi şuan okuyanlara göndermek istediğiniz parça?

Wanda Jakson'dan gelsin o halde, "Let's have a party...." Hobaaaa :)



Normalde benim bu mimin sonunda birilerini mimlemem ve bu olayın daha fazla kişiye yayılmasını sağlamam gerekli. Ancak, kimi mimleyeceğimi bilemediğimden malesef kimseyi mimlemiyorum, fazlaca asosyalim sanırım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder