9 Eylül 2012 Pazar

yeterlilik mi yeterlik mi?

efenim eylül ayının gelmesi ile muhtemelen ömrü hayatımın en boru sınavı ile karşı karşıya geliyorum. hmm bir de muhtemelen son sınavı olduğunu eklemem lazım. tabii hayatta sınavdan bol bir şey yok ancak kalem kağıt ile not almak için girilecek son sınav bu. ne mi? doktora yeterlilik sınavı, ekşi sözlükte yeterlik demişler. garip tabii biz hep yeterlilik diyoruz, muhtemelen enstitünün formunda da yeterlilik deniyor.

her neyse saat 02:30 ders çalışmayı sanırım 15-20 dakika önce bıraktım. zaten bi taraftan ara ara internete göz atıp diğer taraftan da çok kriterli karar verme notlarıma bakarak enteresan bir ders çalışma yöntemi izliyordum. bu arada çok kriterli de sevdiğim derstir. gerçi daha tam tekniklere gelmedim, etki diyagramı olsun, normalizasyon olsun oralarda sürünüyorum. evet saçmalıyorum şu an ama olsun bugün nerdeyse 8 saat ders çalışmış bünyeden ancak bunlar çıkıyor.

sanırım acilen yatmam lazım, saati kaça kurmam gerektiğini bilmiyorum. bence 9 iyidir, 6 buçuk saat uyumuş olurum mis.

evet evet 9 iyidir.

bu arada eğer yeterlilikte sıkıntı çıkmazsa 2 seneye falan tez biter diyor danışmanım, bu da 2 seneye bilim doktoru olabileceğim manasında sanırım. oha geçeyim yav, geçeyim de bi daha şu sıkıntılara gark olmayayım. evet, yattım ben.

2 yorum:

  1. Umarım yeterlilik sınavınız başarıyla geçer bay tulkas ..Şimdiden Allah yardımcınız olsun..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inşallah valla, çok gergin şekilde şu an sınavı bekliyorum.

      Sil