11 Eylül 2012 Salı

yer bildirimleri üzerine


geçenlerde (nerde okudum hatırlamıyorum), sosyal medyadaki yer bildirimleri ile alakalı bir yazı okudum. yazının sahibi bu bildirimlere öyle bir atarlanmış ki, sinirine anlam vermek mümkün değil. diyor ki bütün hayatımızın keyfi kaçtı, anı yaşama duygusu bitti vs. vs. tamam ben de sosyal medyada yer bildirimi yapan eden bir kişilik değilim, hatta başkalarının hayatının gözümün içine içine sokulmasından da çok hoşnut değilim ama bu durumu bu kadar büyütmek, duygusala bağlamak da pek manalı gelmiyor bana. sanırım orta noktası bulunması gerekli.

son ekleme: tatile gittiğinizde, gece gezmeye çıktığınızda falan bazılarının canı çekebilir. lütfen biraz anlayış :)
                         

                              
bu görsel de benden hediye olsun :) hadi iyisiniz...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder