18 Eylül 2012 Salı

rüyalar rüyalar

daha önce yazdığım üzere girmeye çok az kalan yeterlilik sınavına yaklaştıkça kayışım daha da kopuyor. ben yok artık canım daha kopmaz dedikçe, daha fena daha beter oluyorum. işin tuhafı normal şartlar altında rüya görmeyen ben, ya da görsem de hatırlamayan ben artık her gün bir rüya görür oldum. tabii ki konu belli :)

son 3 gündür itina ile sözlü sınavı tecrübe ederken bu gece biraz değişikliğe gitmeye karar verdi bünyem. uygun gördüğü bir süredir yayın yazmadığım için kaçtığım yüksek lisans tez danışmanım ile karşılaşmamdı. tüm bölümün hocalarının bulunduğu bir masada hoca ile karşılaşıp, kendisine işte şundan bundan ben yazamadım diye açıklama yapmaya çalışıyordum. tuhaf tabi...

sınava iki gün kalmış olması, artık çalıştıklarıma dönüp baktığımda hatırlamamam, garip bir boşvermişlik duygumla olduğumu hissediyorum. zaten çok hızlı ilerledim, sınavı da erken yapıyorlar zaten kalsam n'olcak yeaaa modunun altında, geçer miyim lan acaba yatmıyor değil.

bir taraftan da tatil rüyaları kuruyorum, cuma akşamdan çıksam cumartesi bi yerde kalsam, pazar akşam dönsem, pazartesi işe giderim aslında modundayım. ancak nereye gidilir ki? nereye gitmeli ya da? bir de nasıl gitmeli? otobüse atlayıp mı gitmeli, yoksa yollar bizimdir deyip arabayla mı? benzin de çok pahalı gerçi, ama olsun valla yeter ki şu kafam dağılsın, hiç sorun değil. ya da bursa'ya feribotla mı gitmeli? aslında olay nereye gittiğin değil, yolda olman diye düşündüğümden nereye gittiğimin önemi de yok :) davet eden varsa gelebilirim yani.



arkadaş, insan biraz heyecanlı rüyalar görür, ne bileyim hoplamalı zıplamalı olsun, heyecanlı olsun, bu nedir ya kaç gündür. sayın bilinçaltım akıllı ol, uslu ol, adam ol lütfen. bir de o eli indir, rica ediyorum...

1 yorum:

  1. Öss zamanı hiç unutmam rüyamda devamlı ya sınava geç kalıyorum ya bildiğimi unutuyorum yada sınavdan atılıyordum her gün adrenalin yüklemesi ile kalkıyordum kan ter içinde.Bazen çok düşündüğümüz öğeler beynimizde yer buluyor...

    YanıtlaSil