14 Eylül 2012 Cuma

mide ve mideler üzerine

uzun uzun bloglarına yazı yazanlara bayılıyorum. yani yazılanlara değil de daha ziyade yazanlara bayılıyorum. adamlar uğraşıp, emek verip ve de özenip yazıyorlar...

"resim şurda iyi olmamış oooo! o zaman biraz efekt ekleyelim."

"bu yazıya az bir şey görsellik katmak lazım, bu komikli resim nasıl olmuş acaba?"

"işteee beeen, mikili tshirtim nası olmuuş???"

falan da filan diyerek yazıyorlar. da ben ne anlatıyorum? yemin ederim sabri'nin manchestere attığı golü arayan adamın hezeyanını yaşadım, neredeyim ben, ne anlatacaktım? uzun lafın kısası çok uzun yazıları oku(ya)masam da, özenli yazıları takdir ediyorum vs. vs.

efenim sinir stres göçünce üzerime, yemek yeme düzenim darmadağın oluyor. yoo yemek yiyemiyor değilim de ne yesem midem bulanıyor gibi benim sıkıntım. daha doğrusu bugüne kadar yemek yemekte sıkıntım yoktu. iki gündür de müthiş başım ağrıyor, dün hiç elime kitap, kalem, ders notu v.b. alamadım. pişman mıyım, pek tabii hayır. zira artık ne olursa olsun moduna geçmiş durumdayım. 

perşembe günü (artık haftaya da diyemiyorum) hayatımın en önemli sınavlarından bir tanesine girmek üzere hazır mıyım? hayır, ancak kimse hazır olamaz bunu biliyorum ve rahatım. vücudumun verdiği tepkilere bakmayın siz, yoo vücudum yanılıyor bence.

Şekil 1: Mide

4 yorum:

  1. bence migren değil, ne zaman sinir stres olsam hep böyle oluyor. veya hava değişiminde, sanırım bünyemin verdiği tepki böyle. migren olan arkadaşlarım çok fena oluyorlar ya öyle değil gibi.

    YanıtlaSil
  2. Olabilir.Bende migren var beter bir şey özellikle sinir stres yaptığım zamanlar.Umarım hemen geçer sanırım bu sınav seni çok germiş..

    YanıtlaSil
  3. :) 2 gündür sabaha kadar sözlü sınav yapıyorlar :)) bitse kurtulsam artık :)

    YanıtlaSil