28 Mart 2012 Çarşamba

titrek miyim?

efenim işe giderken gayet normal durumda olup, ateşim düşmüşken; eve geldikten sonra tabii ki ateşim çıktı. şu an hafif hafif titretiyor namussuz mikrop ya da virüs. herkes antibiyotik önerse de dayanabildiğim kadar dayanma eğilimindeyim, hiç gerek yok şimdilik vücudumu gelecek hastalıklara karşı güçsüz bırakmanın. ama parol negzel bi ilaçmış allahım. dün almadım ama bugün alacağım sanırım, dayanabilecek miyim bilmiyorum ama şu an vaz geçme arefesindeyim tam olarak.

4 yorum:

  1. Ben Parol'le besleniyorum, bi' sürü yıldır da hasta falan olmadım. Hatta kışın abarttığı ve etrafımdaki herkesin hasta olduğu zamanlarda bile turp gibiydim -hasta insanlara sarılıp öpmeme rağmen-.

    YanıtlaSil
  2. Aman geçmiş olsun dinlen geçer !

    YanıtlaSil
  3. teşekkürler dostlar, hala tam iyileşmedim ama en azından ateşim yok iki gündür.

    umarım hiç hasta olmazsın JG :)

    YanıtlaSil