13 Mart 2012 Salı

anlamıyorum

kadın erkek ilişkilerinin karmaşıklığını anlamıyorum. sırf sen bir şeyler hissediyordiyorsun diye kadın milletinin bir anda farklı triplere girmesini; her şeyi senden beklemesini anlamıyorum. senin çabanın yanında kendilerinin hiçbir şey yapmamalarını hele hiç anlamıyorum. her zaman haklı olmalarını, ve her zaman kırılma haklarının olması bile bi acayip.

yola çıkarken bir güle güle demeyenin, geldiğinde aramadın diye triplere girmesini hiiiç anlamıyorum. iki laf edince hemen ağlayarak ne yaptım ki demelerini de anlamıyorum. işin garibi kendimi hiç anlamıyorum. ne yani iki yabancı mı olacağız lafı ne demektir, hiç tanıştık mı ki? gerekirse de olacağız, evet. zaten tanışmıyoduk bi zamanlar; tanıştık ne oldu?

ve evet benim bazen baltaladığım oluyor kendi ilişkilerimi ama bu kadarını ben bile yapmıyorum. benimki bağlanma korkusu, kaybetme korkusu, belki aşık olma korkusu. en azından yalan söylemiyorum. sıkıldım.

2 yorum:

  1. Hep içimde kaldı zaten şunları bir yapamadım şöyle bir hep imrendim arada ama olmadı aman umrumda değil aslında :D Haklıyken bile haksız duruma düşerim ben .Ağlama özürlüsüyüm beni kesin bayanlıktan atacaklar yeminlen..

    YanıtlaSil
  2. hahahah :) valla doğruysa seni örnek olarak tüm türkiye'ye tanıtmak lazım :) bize de yazık değil mi efenim?

    YanıtlaSil