14 Ocak 2012 Cumartesi

yirmilik dişler

yirmilik dişler çıkıyor ağrı kesici aldım, uykuyla birlikte hafif bi saçma moddayım. blog okurken tıkladığım bi blogda arka planda best fm çalıyordu, onu da dönen jingleden anladım. çok boktan bi şiir okuyo bi adam, kapayamıyorum duruyor orada. başımın sağ kısmında feci bi ağrı var. oha şimdi de sezen aksu başladı. şiir ve sezen aksu sanırım 2-3 sene önce sorsalar en sevmediklerim olarak sayabileceklerimdendi. yaşlanıyorum sanırım, zaten aynaya baktığımda eskisi kadar kendimi de beğenmiyorum. zaten kısacık saçlı olmak ciddi bi özgüven işi. direk suratı ortaya çıkartmak oldukça kolay değil. neyse yatıyorum artık, belki uyurum yarın erken kalkmalı.

bu arada hitabeti geliştirdik. saçma sapan bi geyikten çıkan bi durum sonucuna birbirimize dekan diye seslenmemiz de enteresan. n'aptın dekan? bunu duyunca gülüyorum lan, hatta yazarken de güldüm. bugün dekan naptın diye gelen mesajda da güldümç komik bence gayet, ama rektör olmuyo, prof bi derece. nassın prof. bak oldu biraz ama dekan ayrı, dekan can, dekan bi tane. hadi iyi geceler dekan.

iğrencim ama sürekli güldüğüm bi de karikatür koyayım


4 yorum:

  1. 20lik dişler eğer ağrımaya başlamışsa çaresi yok, çektir kurtul :) bu pazartesi bi tanesinden daha kurtulucaam hohho.
    saç durumunda katılıyorum bu şey gibi kadınlarda kahkül kullanmak gibi herkese yakışmıyor. beslemeye dönüşebiliyosun :D
    ayrıca karikatüre kahkaha attım :D:D

    YanıtlaSil
  2. 20lik dişlerini çekicez dediler sene 2009..sene 2012 oldu hala fellik fellik çektirmemek için kaçıyorum..Bende de sorun var :)

    YanıtlaSil