1 Ocak 2012 Pazar

genişledim

önceden dellendiğim, yerimde duramayacak kadar sıkıldığım şeyleri artık tınmıyorum. yo hayır cool falan değilim, tam tersi ya daha geniş bi adam oldum ya da hakkaten tınmıyorum. tınmama ihtimalim yüksek ama bu durumdan hiç hoşnut değilim. hoşnut olmadığım şey sahip olduğum yeni genişlik değil de insanların beni umursamaz görmesi sanırım. yani umursamıyor değilim, umursuyorum ama onların kararına saygı gösteriyorum. kendi hayatları sonuçta benim hayata bakışım ile onların kararı uymak zorunda mı ki? sonuçta onlar da insan, karar verme yeteneğine sahipler, ya ben hatalıysam? olamaz mı, neden her zaman insan kendi düşüncesinin doğru olduğu kabulüyle hareket eder ki? nedir yani argümanı, ne şekilde kendi fikrini destekliyor ki?

örnek vermek istemiyorum, muhabbet uzayacağından ve şarjımın artık bilgisayarı kapama durumuna getirdiğinden şimdi burada kesmem lazım ama içimden de uzun uzun yazmak geliyor. neyse yarın kalkış vakti 6:40, yatsam iyi olacak. sabah küfür ediyorum sonra. gerçi yatsam uyuyabilecek miyim? hayır tabii ki, son bir aydır doğru dürüst uyuyamıyorum. o başka bir yazının konusu olabilir.

evet, tespit yaptım. dağılayım.

1 yorum:

  1. Bırak umursamaz görün..Zamanla o orta şekeri eminim oturtursun..Sen niye kendini sıkıyorsun asıl senin umursamazlığını görenler dellenecek..

    YanıtlaSil