5 Aralık 2011 Pazartesi

yorgunum hancı

eve gelirken bir sağa bir sola sallanıyodum, sonra eve geldim yemek memek derken zaten saat olmuştu biraz. oturdum yine dünya kadar yapmak gereken hede vardı, biraz başladım, hala da devam ediyorum ama arada internete girdim, geyik yaptım, şimdi de bunu yazıyorum, işin kötüsü okuyan da olabilir, gerçi çok da emin değilim belki de olmaz, hem olsa nooolur, olmada nolur, aslında okumasa daha iyi zaman kaybı bildiğin bu. peki ben niye yazıyorum, sıkıntılı mıyım acaba? bilemedim o kadarını. bu arada gel lanet mail gel, kara tren misali dellendirme adamı, belki hiç gelmez deme yeminle ayakkabımı fırlatırım kafana öyle de asabi bi insan olma potansiyelim var. gelir mi acaba, belki gelir kim bilir, belki de gelmez.gelmese nolur, iyi olmaz tabi, gelsin o zaman. gelir gelir, ya gelmezse? niye özenmedin hiç ya, ne diyeyim, sıkıntılı.

5 yorum: