31 Aralık 2011 Cumartesi

Who the f*ck is this chris?

*Bir sene daha sona erdi, erdi ama bana mi erdi allansen. Biri ortay cikip gunesin bilmemnesine gore bir takvim sistemine gore yil kavramini ortaya atmis, biz de vuhuuu 2000 bilmem ne oldu diye cilginlarca kutluyoruz. Tamam eglenmek icin vesile ariyoruz bariz ama ne bileyim yine de enteresan geliyor insana. Gelecek seneden beklentim yok mu? Bittabi var ama burwda dunya barisidir sudur budur diye saymami bekliyorsaniz yaniliyorsunuz dostum, yoo dostum yoo, bunlar zaten genel istekler. Tabii ki gelecek yilda olumlerin olmasini istemiyorum ama bu zaten her insanin isategi degil midir? Ya da oyle olmali en azindan bilemedim. Onumuzdeki sene bol ulke gormek, bol bol yayin yapmak, notlarimin iyi olmai ve yeterlilikte sikinti yasamamak istiyorum. Belki kendi dersimi acmak da isteyebilirim o konuda emin degilim henuz, yok yok istemeyecegi galiba... Ask mi? Onu isteyemezsin ki, o seni isterse bulur zaten. Bi de vakit meselesi var haci, yeterince vakit ayirabilecek misin? Burda da on yuz bin milyon takipcim olsun mesela? Hahah evet biliyorum hayallerdeyim :))olsun farketmez! Bunlarin hicbiri olmasa ne olacak degil mi? Haklisniz hakkaten farketmez.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder