20 Aralık 2011 Salı

hayat yine garip vapurlar yine garip

yemin ediyorum çok acayip bi hayatım oldu çıktı. bugün derse gitmedim onun yerine esenlerdeydim, nasıl her gün esenler'de olma çalışma fikrini düşünmüşüm bile anlamıyorum? sadece gidişim bi buçuk saat sürdü. birinci köprüden gidemeyip ikinci köprüye döndüm falan. cidden çok acayipti. sonra yeni insanlarla tanıştım, iyiydi yani bence. olayları açık açık yazma niyetim yok, zaten başkası okuyunca da sıkılır, benim hayatımın sıkıcılığı sonuçta. kendime not diye yazıyorum =)))

sonra eve geldim, biraz oturdum sonra alper hoca'ya gittim. geleli çok olmadı baya çalıştık. çalıştık ama yarın sınav var ona hiç bakamadım. neyime güveniyorsam? nasıl olsa anlamayacağım kabulü ile ders çalışmamak nedir len =) hayır böyle de bi insan değildim ki ben.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder