28 Aralık 2011 Çarşamba

çok çok çok yorgunum

evet zilyonuncu defa yorgunluğumu anlatan bir blog yazısı ile karşınızdayım. ancak gerçekten çok kötü hissediyorum şu an. soğuktan sanırım dudaklarım çatladı, gülerken konuşurken, uykudan uyandığımda hep dudaklarım acıyor. hemen kanayabiliyor bir taraftan da.

gerçekten anlaşılması zor yazdığımı farkettim şu an. yukarıdaki zor okunur, zor anlaşılır cümle için özür.

efenim, sabahtan kendi okulumda doktora dersinden sonra asistan olduğum okula geçmem gerekiyor. günde 100 km civarında yol yapıyor olmam ve haftanın 3 gününün böyle geçiyor olması, hayatımdaki en yoğun günleri yaşamama vesile oldu. işin kötüsü vücudum artık kaldırmamaya başladı ve gerçekten düşmeye başladı formdan. göbek yapmanın ilk adımlarını atıyor olmam da işin kötüsü. tabii ki buna bir dur demem lazım farkındayım ama çok da kolay değil, bilinen bir gerçek bu.

ayrıca uzun zamandır ilk defa bu kadar çulsuzum. annemden harçlık bile aldım, bir de kredi kartına abanmış olabilirim. amerika bileti, ipad ve amerika vize ücretinin aynı aya denk gelmesi ve genel giderlerin de durmuyor olması tüm hesabı sıfırlamama neden oldu. gerçi sıfır demeyelim 11 tl lik bir bakiye söz konusu şu anda. bissürü de borç morç çıkacak gibi umarım belimi doğrultabilirim. evet sıçtık gibi şu sıra.

5 yorum:

  1. Yorgunluk bir çabanın sonucunda oluşur:) Mutlu yıllar :9

    YanıtlaSil
  2. lipsitik tavsiyemdir:) Çileklisi bir de tatlı bir renk verir:)) Ooo yeeah! Haa olmadı şeffafı var!

    YanıtlaSil
  3. hahaha dudağı çatlayan ve sürekli krem süren erkek olan bi arkadaşıma her krem sürdüğünde deli gibi güldüğümden malesef kullanamadım

    mutlu yıllar bu arada

    YanıtlaSil
  4. Hahahah :) Ama bende öyle erkekleri görünce gülmeyi çok seviyorum, ondan demiştim:))

    Sana da iyi yıllar:)

    YanıtlaSil
  5. hahaha =)))) gülmek için mi =))) süpersin, komplocu seni

    YanıtlaSil