12 Aralık 2011 Pazartesi

Celal Tan ve Ailesi

normalde filmleri izlemeden önce kritiklerini veya konularını okumam ki, şaşırayım; ne bileyim beklentim oluşmasın vs. vs. ama leyla ile mecnun'dan aşırı yüksek beklentim olan onur ünlü'nün filmini izlemeden önce ekşi'yi açıp ne demişler diye okudum. okumaz olaydım, filmi izleme isteği kalmadı. dedim bu kadar mı kötüymüş ...

sonra akşam seansı sadece moda'da ve kartal'da olduğundan (kontrol etmedim, bana öyle dediler) akşam vakti moda'daki sinemaya gittik. işin kötüsü hayatımda gittiğim en pis salondu. ama buna rağmen beklentilerim o kadar düşmüş olacak ki, pek eğlendim, pek sevdim =) spoiler tabii ki vermeyeceğim, ama arkamızdaki tipler bu ne len, nası kötü bi filmmiş derlerken biz ara ara (her zaman değil) hayvanlar gibi güldük. ve evet malesef küfüre gülen bi yapım varmış, bunu da farkettim. napalım, yapacak bir şey yok.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder