3 Aralık 2011 Cumartesi

3 idiots

arkadaş bi film bu kadar mı güzel olur, bu kadar mı şahane olur. normal şartlarda bir filmi ikinc defa izleyemem ama bu filmi üç dört beş on yüz defa izleyesim geliyor. amir khan'a da her seferinde hayran oluyorum.taare zameen par (like stars on earth) filminin de hastasıyım zaten ama o başka blog yazısının konusu.

evet film uzun, neredeyse 3 saat ve evet gereksiz duygusal falan ama ondan güzel be hacım. nası bi dostuk işlemesi, nasıl bir aşk ifadesi. pek bi seviyorum ya, nası anlatsam bilemedim =) belki de içinde kendimi buluyorum ne bileyim, valla çok seviyorum öyle böyle değil.



üşenmeyip resmini bulup eklemem de bunu anlatıyor sanırım. hatta arka plan yapıcam az sonra bunu =) güzel film güzeel. 

12 yorum:

  1. kesinlikle mükemmel kelimesinin hakkını veren nadir filmlerden.
    buğadar güzel, buğadar duygusal, buğadar didaktik, buğadar renkli, buğadar buğadar.. o kadar buğadar yani^^

    biz ara ara çerez niyetine açar izleriz, ara ara müzüklerine takılırız
    zoobi doobi zoobi doobi pampaaaraaa :)))

    YanıtlaSil
  2. tüm film müziklerini youtubeden mp3 haline getirip uzun süre dinledim :) deee, sen zoobiie doobie yi taktın dilime, nolcak şimdi =)

    YanıtlaSil
  3. şeyapsak hocam, o müzük arşivini paylaşsak arkadaşlarımızla?
    mail atsak mümkün müdür acebağ? :)

    YanıtlaSil
  4. hahahah olmaz mı? =) mail adresini ver yollayayım =)

    YanıtlaSil
  5. Günlerdir tam da izleyecek film arama yolunda, kendimi heba etmekte ve sürekli hayal kırıklığı ile filmleri bitirmekteydim. Yarın gece ki filmimi buldum, oleeyy:))
    Beğenmezsem yakarım:))))

    YanıtlaSil
  6. hahahah, lütfen beğen =) tırstım =)

    YanıtlaSil
  7. Şaka olmalı:) Şimdi izledim ve inanamıyorum bu kadar süper oluşuna! Hala şoktayım! Pek uzun ama gerçekten kendi tarzında (duygusal komidi ya da her neyse) izlediğim en ama en iyi filmdi. Tüm evrene yaymaya hazırım bu! :)
    Teşekkürler.
    Ps. Müzik arşivini bende istiyorum;)

    YanıtlaSil
  8. mail@nisaercan.com
    eflatunkedi.nisaercan@gmail.com

    şimdikten teşekkür ederim..

    YanıtlaSil
  9. mp3leri yolladım nisa, güle güle dinle =)

    alice o zaman kesinlikle taare zameen par'ı da izlemelisin!!! ben bu filmleri izleyip of of bollywood süpermiş deyip saçma sapan bollywood filmleri izlemiştim bunların hatrına o derece =)))) cidden taare zameen par da izlenmeli =) mailini verirsen sana da yollarım şarkıları bittabi =)

    YanıtlaSil
  10. :) Tamam onu da izleyeceğim ama bu ara biraz para kazanmam gerekeceği için, düzenli bir saate sahip olamamaktan yakınıp, geç izleyebilirim:) Ama artık güveniyorum sana:)

    YanıtlaSil
  11. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  12. Taktirlik film bir anda kahkaha atarken ağlatmıştı beni :)

    YanıtlaSil