15 Ekim 2011 Cumartesi

gothic miyim yoksa ben?

son bikaç gündür blogum çılgın gibi okunuyor. daha doğrusu istatistikler onu gösteriyor. ne alaka yahu derken, gothic bilmem ne diye bi yerden bissürü kişi geldiğini gördüm, sanırım bloguma bi şekilde insan gelmesini sağlıyorlar. nedenini bilmiyorum, insanları çekmede işe yarar mıyım onu hiç bilmiyorum. en azından şu ömrümde benim beceremediğim bir şeyden medet umuyolar =)

oradan bir bloga rastgele tıkladım ve ilgili gothic ablamız şöyle demiş:

"Vampyress - I wanna kill my sister. Every time she begins to do the laundry, she never finishes it. Then me or my dad have to do it. Grrrrrrrrrrrrr! "


evet sevgili minikler. şimdi ben bunu diyen biri ile aynı yerdeyim. nerden beni buldular, niye buldular hiiiç bi fikrim yok, ama yani oehhh. 


bu arada tüm gothic kızlara selam ederken, sözlerime burada son veriyorum.








1 yorum:

  1. o site bende de mevcut. olayları nedir anlayamadım.

    YanıtlaSil