5 Eylül 2011 Pazartesi

nedir derdim adamım?

başım ağrıyor. ama çok ağrıyor. ilaç aldım hala ağrıyor. yazmam gerekenler var, sorumluluklarım var. peeh farkında bile değilim. giderken farkettim çok sıkıcı biri oldum ben, gerçekten çok sıkıcıyım ve artık heyecanı da kalmadı hiçbir şeyin. işin kötüsü bu heyecanı daha bir şey olmadan kaybetmek. hele bi soluklan yeğenim diyecek biri lazım. şu sıralar kim ne derse "heeee" diyorum. istifa muhabbeti açılıyor bir şekilde ve gerçekten korkutmuyor, heyecan da vermiyor ama ciddi bir olasılık olarak ortaya mı çıkıyor ne. işin kötüsü hayalimdeki işte çalışıyorum, iyi kötü bir şeyler yapmış gibiyim, önüm açık sayılabilir ama mutlu değilim. ne istiyorum yemin ediyorum bilmiyorum. yoruldum ondandır dedim, 20 küsür gün tatil yaptım yetmedi. gerçi tatilde proje hazırladık ama olsun sonuçta okula gitmedik ve erken kalkmadık.

sanırım ciddi sopa istiyor canım. sevabına dövebilecek olan var mı? çok rica ediyorum, lütfen ?!

eve gelirken master jedi aradı, serviste 16 dakika konuştuk ve konuşmalar gitgide bunlara dönüştü. şunu yapacağız, bu böyle olmuş, böyle yapacağız.

- peki hocam, bu akşam ben yetiştirmeye çalışacağım.

şunları yapacağız, şunlar da şahane olacak. evet, evet çok güzel bir şey bu. bilmem ne hanım artık biliyorsun doğum iznine çıkacak, ama başka başka hanım o konuyla uğraşıyor. tablolar oluyor yani. çok güzel olacak, pek güzel olacak. bugün bi baktım hede hödöye çok hoşuma gitti.

- evet hocam

o başvuruda da öyle oldu böyle oldu. yarın ben arayacağım onu da, şunun imzası gerekiyormuş. öyleymiş, ben sizi bıdı bıdı

- haklısınız hocam, hiç şüphemiz yok

olmuş da olmuş, dolmuş da dolmuş hop hoooop öyle de böyle de. o bey'le de görüşeyim, nasılmış, neler yapıyormuş.

- tabi hocam görüşün tabi, görüşmek üzere, iyi günler...

* baş ağrır *

eve gelinir başka master arar

tulkas nasılsın ya, görüşemedik, bıdı bıdıbık bık hoppala hop hop

- evet hocam bayağıdır görüşemiyoduk, nasılsınız keyfiniz nasıl

iyidir başvurulalrararara, hoppidi hoppidi valla işte avrupa mavrupa

- noldu hocam almanya olacak gibi mi , ooo oldu mu şahane, tebrikler

zamanım olacak gibi, makalelerrrrr, makaleler oh oh

- oh oh şahane

mis gibi miiisss

- oldu o zaman

planlamalı

- okkeyy

görüşmeli

- okkeyyy

görüşürüz o zaman

- okkeyyy

cidden dövebilecek olan varsa bir selam etsin yahu!

2 yorum:

  1. guldum, keyif aldim. agrin icin bol sivi tuket, gecmis olsun ..

    YanıtlaSil
  2. :D hahahah çok iyi. "ne olacaksa olur" moduna girende çok eğlenceli olmuşsun bak.

    YanıtlaSil