24 Eylül 2011 Cumartesi

.

şu sıralar serviste uyuyamıyorum. yıllık izin sonrası, bir serviste hemen uyuma yeteneğimi kaybettim. bu yeteneği kazanmak için kaç ay uğraşmıştım halbuki. yapacak bir şey yok diye kitap okumaya başladım. gerçi bir noktadan sonra yorgunluktan kitabı elimden bırakıyorum gözlerimi dinlendiriyorum ama yine de uyumayı başaramıyorum.

yeni arkadaşlar alışmaya başladılar sanırım. artık iyi kötü birbirimizi tanıyoruz, ilk haftaki şoku atlattım ve hatta ısınmaya bile başladım.

yeniden dersler başlıyor. istediğim dersleri almak yerine rasgele 4 ders aldım. gerçi alabileceğimin en iyileri bunlardı ama hem itü hem de galatasaray'ın bu kadar işime yaramayacak dersi bir dönemde açmasını da bir türlü anlayamadım. bu sene kazasız belasız dersleri tamamlamam lazım. sonrası yeterlilik zaten.

rapor da fena gitmiyor bugün 21. soruyu tamamladım. şimdi interneti kapatıp 22. soruya odaklanacağım. 21. sorudan makale çıkartabileceğimizi farkettim, onun üzerine çalıştık hayri'yle. hocaya metodolojiyi vs. yolladık, sanırım maili okumadığından henüz aramadı. ancak maili okur okumaz arayabilir, gerçi çarşamba okula gelecek ama daha önceden telefonla konuşmamız daha iyi olacak, zira veri almamız lazım. makalenin yayınlanıp yayınlanmayacağı hakkında fikrim yok, çok az zamanımızı alacak ama sonuçta belirli bir birikim olduğundan az zaman alacak. başkası yapmaya kalksa muhtemelen daha fazla zamanını alır veya başkası bu konuyla ilgilenir mi, onu da bilemiyorum.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder