13 Şubat 2011 Pazar

neler oldu neler, cidden ne oldu?

çok yoğun geçen bir ayın ardından, odamda, bilgisayarımın başında ve tezimin üzerindeyim. bir aydır kendisi ile en ufak elektriklenmemizin olmayışı nedeni ile bana kırgın olaiblir, ancak nedenlerim vardı. bunları kabullenmeli ve beni böyle kabul etmeli; yoksa bu ilişki yürümez ona göre.

efenim muhteşem kayıt haftasını, nirvanaya ulaşarak, hayatımda bir kere daha yaşayıp yaşamayacağımı bilmediğim bir olayla tamamladım. hayır anlatmayacağım, zira dediğim gibi burada gerçekte kim olduğumu bilen çokca insan olduğundan çekiniyorum ayrıntıları dillendirmeye. ben olurda ileride okursam, ne olmuştu hatırlayayım diye (unutamam sanırım) yazıyorum.

neyse, tez diyordum, tez de gitmiyor. ancak, taradığım hayvani literatürü, edindiğim genişçe verileri birleştirmeye, olsa da yaptım, olmasa da ruh halim ile matematik modelim ile karşılıklı bakışıyorum şu an. cidden bakışıyorum, eski modeli kağıda yazdım bile, şimdi ona yeni parametreer, yeni amaç fonksiyonları atayacağım. bu arada programın da demo versiyonunu kullandığımdan modeli de ufak tutmak zorundayım fazla 640$ı olan var mı? şu programın lisansını alaydım? :) biliyorum kimsede yok, zaten borsada çok fena batmış durumda olduğumdan, benim de bu lisansa verebilecek param yok şu sıra. her neyse, dedim ya olursa da yapıyorum artık, olmuyorsa da :) bir noktadan sonra çok zorlamamak lazım :)

okul bildiğiniz gibi, tez bildiğiniz gibi, hayat bildiğiniz gibi, cafeler - caddeler bildiğiniz gibi. siz olsanız da olmasanız da parıl parıl, içindeyken de, dışındayken de. size ihtiyaçları yok zaten, herkesin içinde birilerini özlemek, anı yaşayamamak ise biraz tuhaf. benden adam olmaz'ı çok dinlememek lazım gelir artık. cidden benden olmaz mı?

2 yorum:

  1. inanırsak olur bence :P
    okuyunca kendi tez dönemime gittim: olursa da yapmak olmasa da, çok da zorlamamak lazım. yalnız literatür, veri filan deyince nasıl canım çektim. dur ben bir doktoraya başvurup geleyim :)
    şaka bir yana, en içten kolay gelsinlerimi sunuyorum sana. yani inan 1000$'ım olsa 640'ını çıkarıp sana verirdim şu an ama maalesef.

    YanıtlaSil
  2. :))) o zaman 1000$ ının olduğu günü özlemle bekleyeceğim

    YanıtlaSil