15 Şubat 2011 Salı

hedonizm, hedonistler

şimdi geçmişe bakıp, agalar demiş ki, haz önemli, hazzına bakacaksın coni, böyle eğlence gördün müydü hemen yumulacaksın falan filan. pek tabii günümüz yaklaşımı ile bakınca kimisi hak veriyor, kimisi kızıyor falan. ancak herkes olaylar sadece geçmişte yaşanıyor gibi düşünüyor.

günümüzdeymişcesine düşünelim, bu adamlar şimdi yaşasalar muhtemelen yemek buldun ye, dayak buldun kaç arkadaş diyeceklerdi. kolbastı akımı ile kolbastıya saracak, apaçi dansı ile apaçi dansı ile coşacaklardı. nerede kızlı ortam varsa gidecek, keyif kaçıracak, sünger gibi yapışacaklardı. sırf haz almak için yalandan öyküler anlatıp milleti sıkacaklardı. muhtemelen yancı olacaklar veya istiklal'de sinyal çekeceklerdi.

böyle yazınca kızan olabilir bana, yapacak bişi yok amcaların kafa bu, mentalite, kumaş bu; ben ne yapayım? böyleyse böyle bi yerde.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder