26 Şubat 2011 Cumartesi

aikido

son birkaç haftadır spor yapmaya başladım. biraz vücudumuzu şekillendirelim istedim, bu nedenle de tartılmam nedeni ile yağ ve kas seviyem olması gerekenden az çıktığını üzülerek belirtmeliyim. hastalıklara açıkmış bünyem, gerçi çok da emin olamadım; ancak hocanın ne bulursan ye demesi üzerine, yemek yerken en azından daha rahat davranıyorum. bir de süt falan içmeye başladım, faydalı tabi...

ancak bugünkü konumuz aikido. şimdi arkadaşlar, birisi size uzun süredir aikido yaptığını falan söylerse, kendisi ile tersleşmeyin, çok ciddiyim. hani etkiye tepkidir aikido falan diyorlar ya,o tepki kol bacak kırıyormuş, siz tepki ifadesindeki barış kelebeklerine aldanmayın. ayrıca aikido bildiğin animeler tipinde bişiymiş, çok sevdim. bi anda rakibin arkasına geç, ayaklar aynı hizada, seni tutan elden dut hop yerde, gerçek hayatta ise kol 3 yerden kırılmış! aman diyeyim, çok fena.

neyse ben uyarımı yaptım, artık gerisi size kalmış. görüşürük.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder