8 Kasım 2010 Pazartesi

starbucks sandalyeleri

efenim beşiktaş starbucks bildiğiniz öğrencilerin kütüphane niyetine kullandıkları bir mekandır. bu sebep ile bulunduğum sürece oturmuş olduğum (ki uzun saatler etmekte) süpersonik rahatsız sandalyeler afedersiniz kaba etlerimin accayip derece acımasına vesile olmuş. bu muhteşem ayrıntıyı buradan paylaşıyor, kahve içeyim ama çok da şekerli olmasın dedikten sonra bana ne olduğunu bilmediğim ama pek sevdiğim bişi veren kasiyer hatun kişiye de buradan sevgilerimi yolluyorum. az dikkat edeydim sürekli içebileceğim bir içecek bile öğrenmiş olacaktım ahh ahh.

2 yorum:

  1. tebdil-i mekanın bendeki karşılığı o starbucks ("evimden çıkayım, 2 adım atayım havam değişsin"). yalnız üst katı hakikaten sürekli kütüphane gibi olduğundan kendimi sürekli "evladım sessiz olsun" diyen kütüphane görevlisi suratsız kadın gibi hissediyordum. demedim ama deme riskim mevcut, o yüzden alt kata transfer oldum artık.

    ne içtin acaba ya, minimal bir procrastination teşebbüsü olarak bunu merak ettim şimdi :)

    YanıtlaSil
  2. valla ne içtiğim hakkında en ufak fikrim yok, aslında verirken söylemişti oradaki hatun kişi ama ver işte falan dedim ben, pek dinlemedim sanırım =) ben de genelde üst katı kullanmama rağmen alt katta çalıştık o gün. tahta sandalyeler var ya orada, çok ölümcül onlar. halen ağrıyo ya, şaka yapmıyorum :)

    YanıtlaSil