15 Kasım 2010 Pazartesi

sakalların uzama ve tembel sakalının oluşması süreci

pek çok erkeğin sıkıntısıdır traş olmak ve genel olarak sevilmez. tabii ki traş sonrası boğazda ortaya çıkan kızarıklık ve sivilceler bu eylemi ızdıraba çevirmektedir, lakin tek neden bu mudur traş olmanın sevilmemesini gerektiren?

ademoğlu traş olduktan kısa süre sonra tekrar traş olmak istemez, bu nedenle 1 hafta kadar traş olunmaz. bu süreçte zamanın sonucu olarak sakallar baş verir ve belirli seviyeye gelir, bu an o keratin kökenli kıl yekünü kesilmiş kesilmiştir, yoksa tembellik edilirse, bir hafta daha uzayacaktır o sakallar. işte en teklikeli an o andır, 2. haftanın da sonunda o sakallar kesilmezse bu sefer duygusal bağ oluşacak ve alışkanlık oluşacaktır. konuşurken elin yanaklara, çeneye gitmeye başlaması bu sürece denk gelir.

ayağınızı bu noktada denk almalısınız!!!

kayış kopmakta, eğer 3. haftaya gelmiş sakallar kesilmemişse tebrik ederiz artık at hırsızı moduna gelmişsinizdir, çünkü suratınızdaki sakal ne top sakal, ne keçi sakalı ve dahi çember sakal değildir. bildiğin tembel sakalıdır ve kat suretle bakımlı değildir. artık boğazınızı, yanaklarınızı kaplayan ve özensiz şekilde saçmalamış bir sakalınız mevcuttur, tebrikler.

4. hafta oldu ve hala kesmediniz değil mi? artık kısa süre görüşmediğiniz, şehir dışından gelen arkadaşınız sizi tanımayabilir, abi ne oldu sana böyle diyebilir. siz tınmayın tabi, olm saçlar uzun dengeliyor deyin! nah dengeliyor afedersiz, at hırsızı diyorum, kaptan mağara adamı diyorum kime diyorum, tey teeeey!!!

işin özü 2. hafta oldu, at hırsızı kıvamı geri geldi, bayram sonrası kestim kestim, yoksa valla gidecek bunlar göbeğime doğru, bir de kilolu gösteriyor galiba be!

1 yorum:

  1. Tulkas, mimledim seni. Sayfamda mim konusu ile açıklamayı bulabilirsin. KAtılırsan sevinirim. sevgiler :)

    YanıtlaSil