22 Kasım 2010 Pazartesi

mimlendim de bana mı mimlendim?

Pek sevgili dostum vladimir dedi ki, tulkasım seni mimledim canım, hah bundan sonra top sende, bu mime karşılık vermezsen de sana artık diyecek lafım yoktur bunu bilesin! hohohoyt, esasında böyle demedi, ama olsun ben öyle demiş gibim, saki iki gün sonra tez danışmanım beni beklemiyormuş gibi hemmen mimleme ekşınına giriştim. mimleme kolay iş de değil, aşağıda alıntı yaptığım kurallar var, onları okuyalım sonra da benim yazıma geçelim o zaman efenim...

Açık seçik ve net biçimde anlaşılır kuralları olan mim şöyle;

"Kitaplığınızın karşına geçin. Gözlerinizi kapatın. Derin bir nefes alın. Elinizi kitapların üzerinde gezdirin ve birini seçin. Şimdi gözlerinizi açın. Bir kitap seçmiş durumdasınız. O kitabı satın aldığınız ya da hediye gelmişte olabilir anı hatırlamaya çalışın. İlk kez okuduğunuzda neler düşünmüştünüz, hatırlayın. Şimdi sayfaları şöyle hızlıca bir dolanın ki, kitabın kokusu burnunuza gelsin. Evet, ne güzel bir koku bu! 55. sayfayı bulun. Sayfayı tekrar okuyun. Sayfadan bir paragraf seçin ve mim konusu olarak bunu blogunuza yazın. Daha sonra siz de arkadaşlarınızdan üç tanesine cevaplaması için gönderin.
Mim Kuralları:

1 - Mimlenenler mimi cevaplamak zorundadırlar, mim bozulamaz.
2 - Mimin bozulması teklif dahi edilemez.
3 - Mim yalnızca 3 kişiye gönderilebilir.
4 - Karşılıklı mimlemeler yasaktır.
5 - Mim, her bir blog için sadece bir kez cevaplanabilir.
6 - Mim kurallarının ilk 6 maddesi değiştirilemez."

Kitaplığımın karşısına geçtim, en önde yer alan abidik gubidik ders vs. kitaplarına gözümü kaydırmadan elime gelen ilk kitabı aldım, warcraft - büyük şef oldu şanslı talihli...



kitabın resmini de koyar, yazıyı daha havalı hale sokarım arkadaş, yapım bu benim.

şimdi bu kitabı nasıl edindim, açıklamam istenmiş. yıllar yıllar önce (hakkaten oldu 6-7 sene), fantastürk ile uğraşırkene site üzerinde kritiğini yapalım diye artemis yayınevinden yollamışlardı sağolsunlar. normal şartlar altında pek alacağım bir kitap olmasa da okumuş ve sevmiştim de. ne düşünmüştüm ilk okurken, ciddiyim hatırlamıyorum, ancak günde bitirdiğim kitaplardan olduğuna göre sevmişim demek ki...

elimi kağıdın üzerinde dolaştırdım ve sapık gibi hissettim. manyak mıyım abi ben, ne elliyorum kitabı öyle. hatta kokla demişler, kitabı burnuma da götürdüm, sonuçta yapmamız istenmiş yapalım değil mi? kokuyu sevdim ama yalan yok :)

Şimdi geldi alıntıya,

"İlk başta planı orku iyi eğitim görmüş, sadık bir köle ve eşsiz bir savaşçı olarak yetiştirmekti. Thrall'ı kendi halkını dize getirmesi için gönderecekti, tabii ki 'halk' bu beyinsiz, yeşil derili haydut çetesi için doğru bir isimse. Onlar yenildikten sonra kabileleri Blackmoore'un amaçları doğrultusunda kullanacaktı."

şimdi bana bu paragraf hakkında yorum yaptırmayın, fena mantık hatası var, pis dalga geçerim. kızanlar olabilir bana, kızmasınlar, genel olarak kitaba iyi dedik ne diyelim :))

şimdii sıra geldi mim kardeşliğine 3 kişi eklemeye... bozukyazacak, gündüz düşleri, lüfer kuşu demek istiyorum ve dahi dedim! yuppi. şu noktadan itibaren üzerimdeki mim yükünü atar, yarışmacı arkadaşlara başarılar dilerim.

5 yorum:

  1. ohey phey süper eğlenceli. burada kitaplığım yo ama içinde az kitp bulunan kutumu hemen önüme alıyorum. bakalım ne çıkacak:):)

    YanıtlaSil
  2. ben de en kısa zamanda ödiycem mim borcumu :)

    YanıtlaSil
  3. Ne güzelmiş bana da göndersinler böyle mim:(

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel olmuş Tulkas, eline sağlık. Fantastik itapları ben de seviyorum. :)

    YanıtlaSil
  5. :) herkese yorumları için teşekkürler

    @luna: okudum çıkanı valla :)
    @ melankoli: bekliyorum valla, öde borcunu cık cık
    @betüsens: bilemedim betü, bileydim sana yollardım :(
    @vladimir: çok sağol vlad valla, sayende böyle güzel bi etkinliğin parçası olduk :)

    YanıtlaSil