12 Ekim 2010 Salı

toka

hazır hızımı almış, her gün yazmaya başlamışken, bu gereksiz bilgiyi de yazayım günlük niyetine...



konumuz toka. uzun zamandır (bir ay benim için gayet uzun) tok aramaktayım ve bir türlü de klasik lastik toka bulamamaktaydım. (evet saçlarım uzun, 3 metreyim, çok yakışıklıyım. hahaha nası olsa görmüyorsunuz atış serbest) geçen gün servisten inmiş eve doğru hareket ederken, saçlarımı kestirmeden önce alışveriş yaptığım yer aklıma geldi ve toka istiyorum, lastik, siyah gibi yavaş yavaş istediğim özellikleri sıraladım. cevap bile vermeden yere yakın şekilde bulunan ve içerisinden istediğimi seçmem gereken toka havuzunu gösterdi tezgahtar, hakkaten çok nazikti.

o sırada içeride yılların tecrübesini aldığını düşündüğüm ablam anlatıyordu

- bilmem ne mado'da çok takıldık, garsonları artık hangimizin hamile olduğunu, periyotlarımızı falan biliyolardı

tandanslı bir cümleyi kurduğunda, anaam dedim, nereye düştüm ki ben? insanları etrafına toplayıp yapılacak muhabbet mi bu? bir de hamileliklerimiz nedir yahu? bu kadar sık hamile mi olunur? korunma denen bir şey var, madem o ekşının piri oldum modundasın, bunu da bil be kadın! dumura uğrattın beni...

ve son olarak son günlerde aktif olarak yazmaya başlamamdan sonra, gerek yorumları ile gerek ise blogu takip etme ile beni motive eden tüm dostlara teşekkür ederim (iki damla göz yaşı, beni sizler var ettiniz). cidden yorumlarınız çok keyifli oluyor, aaa kim ne yazmış diyerek açıp hemen okuyorum, hemen de cevap veriyorum zaten görmüşsünüzdür. bu sıra bol bol yazasım var, siz de okuyun, yorumlayın e mi? :)

3 yorum:

  1. pazara git orda var hep.git sen pazara var vallahi!izmirdeki pazarda zodyak bile satıyorlar mesela...

    YanıtlaSil
  2. Nasıl dükkanlara gidiyorsun da bulamıyorsun bu normal tokadan bilemedim tulkas. Bunların paket içinde onlusu falan da var. Öyle yani.

    YanıtlaSil
  3. ya valla bulamadım, yoktu hiç civarda, ve pazar da yok öyle toka satılan şekilde, zaten eve geç geldiğimden de kaçırıyorum malesef

    YanıtlaSil