22 Ekim 2010 Cuma

teoman, daha 17 felan

teoman ile epey vakit önce tanıştı tüm türkiye ve bendeniz. kendisine has kelimeleri ile yumuşak yumuşak şarkılarını söylemeye başladı ve genel olarak hatun kısmının ilgisini ve hayranlığını da kazandı. sanıyorum ki kendisini fark ettiğim dönem lise dönemine denk geliyor, tabii biz o sıralar lise ergenliği isyanından olsa gerek kendisini beğenmedik ve daha kelimelerinin anlamını bile düşünmeden bokum gibi olum onun sözler diye taşladık durduk.

şimdilerde bakıyorum da bazı şarkılarında adam baya baya beni anlatıyormuş. işin garibi yakınlık da duyuyorum öyle olduğunu fark ettiğimde, demek ki neymiş algı dediğin olay da değişebilirmiş.

2 yorum:

  1. adamın da algısı değişti yıllar içinde. şarkıları da beraber tabi. ama o burun kıvırmalar biraz da şu açıdan göreceli ki aynı dönem dinleyenin başka neler dinlediğine, hatta ne okuduğuna bağlı. atıyorum gary moore dinlerken felsefenin orasına burasına koymuşsan "bsg ibiş!" dersin toraman'a da. bence yani. sanki. adeta. ben yaptım diye değil katiyen :) "beni anlatıyormuş" deyince http://fizy.com/#s/1ltqhy geldi aklıma niyeyse.

    YanıtlaSil
  2. adam her konserine en az yarım saat geç çıkıyorsa onda da kafa bir milyonsa,ayakta duramayacak kadar içtiği ve muhtemelen gözleri acıdığı için ambiyans yaratıyım ayağına tüm ışıkları kapattırıp bahar şenliklerinde açtığım takı standını karanlıklara gark ediyorsa,17 yi söylerken ben zaten 18 yaşında olduğumdan bana birşey ifade etmemişse sırf apocalyptica konserine beleş bilet ayarlayan anneme eşlik etmek için katlandıysam konser gunu çıtırların boynuna atlayıp sahnede yuvarladığı teoman abiye, bir de adamın asıl mesleğı sosyologluksa ve ben "log"lu mesleklere kılsam HAYIR EFENDIM HAYIR!sevmem ben bu beyfendıyı.bir yıl bar taburesini "partapüresi" denen(uydurmuşum anlamayınca) babasından aldığı bir çeşit palto sanarak yaşadım abini diksiyon bozukluğu yüzünden.off!yıllarca nefret biriktirmişim meğer!

    YanıtlaSil