11 Ekim 2010 Pazartesi

masal kahramanlarına aşık olmak

geçen öylesine tanıştığım bi arkadaş ile uzuun uzun woody allen'den neden nefret ettiğimi konuştuk. lafın arasına tarantino'dan ne kadar hoşlandığını yaptığı filmlerin ne kadar güzel olduğunu da sıkıştırdı, haliyle ondan da zerre haz etmediğimi söylemek durumunda kaldım da, şaşakaldı. halen sinsity de ne anlattığını anlamamış veya anlamak istememiş bir birey olarak tarantino'nun yapımlarını gereksiz abartılı bulma eğilimimi sürdürüyorum, allen'in ise bir komedi bir ironi dehası olduğuna zerre katılmamak ile birlikte, gereğinden fazla abartıldığını da düşünüyorum.

tim burton insanıyım ben, işin garibi daha tim burton ile tanışmamış iken burton'dan mı esinlendin denilen hikayeler kaleme almış olmam, kendisine antipati ile yaklaşmama neden olsa da kendisi ile tanıştığımda çok haksızlık ettiğimi anlamış oldum. hatta kendisinin hikaye kitabı da kütüphanemde mevcut, kitap için de aydil'e çok teşekkür ederim :)

efenim gereksiz hayal gücüm yüzünden, burton'un filmlerindeki karakterler başta olmak üzre, pek çok masal karakterine ani aşık olmalarım vardır benim. misal o corpse bride filminde ben o zibidinin yerinde olsam kesin ölü gelin'i bırakmazdım, çok fenaydı ben. the nightmare before christmas'ta da o hatun kızımıza aşıktım film süresi boyunca, allahtan film bitince etkisi geçiyor da normal yaşama adaptasyonda sıkıntı çekmiyorum. woody allen'in annie hall filminde de o kızcağıza çok üzülmüştüm, garibim tipsiz ve kompleksli woody'nin eline düşmüştü işte bir şekilde, gözümde allen tamamen o karakter gibidir bu arada...

hayat romantik komedi tadında olsun, sonunda herkes mutlu olsun istiyorum.

3 yorum:

  1. konu tim borton olunca akan sular durur. ne demek:):)

    YanıtlaSil
  2. Tim mi dediniz orda biterim =D Yok öyle bi adam ya

    YanıtlaSil
  3. :) yalnız ben sevmiyomuşum, şahane o zaman :D

    YanıtlaSil