10 Ekim 2010 Pazar

james blunt, seni bulacammm olum!!!

şu sıra bol bol yazasım var, belki de blogu en verilmli ayını yaşıyor, otobüste, dolmuşta, vapurda, serviste bişiler oluyor ben bunu yazsam ya diyorum. geliyor eve ya sözlüğe ya da bloğuma çiziktiriyorum artık, pek adetim değildi esasında böyle şeyler ama değişim gözlemlenmekte efenim. neyse konumuz james blunt.

daha önce bir şarkıcı hakkında, bon iver hakkında yazmıştım, ki kendisinden hoş cümleler ile bahsetmiştim. yani tamam genel olarak çok hoş cümleler olmayabilir, ancak yine de fena olmayacak cümleler de vardı içerisinde.

şimdiki konumuz ise james blunt, ki kendisi benim açımdan genel olarak goodbye my lover'dı. ki o şarkı ile de hoş anılarım yoktur bi ara anlatmam sanırım neler olduğunu da :D neyse efendim, her zamanki gibi bilgisayarıma oturup winampımı açtım, evet winamp yıllardır değiştirmediğim, çok sevdiğim programım ve evet o yeşil iğrenç renkli temasını kullanıyorum!!! evet çok muhafazakarım kime ne :) neyse hayko cepkin'de kalmış, kendisinden haz etmediğim için hemmen durdurdum şarkıyı ve biraz aşağı indirip rastgele tıkladım, sonra tabii ki bana ifade ettiği goodbye my lover'a denk gelmiş, ülen humm falan diyerek değiştirsem mi, değiştirmesem mi bilemediğim noktada aman kalsın ne olacak diyerek kendi işime döndüm. kendi işim dediğime bakmayın yav goygoy, geyik işte.

neyse efenim bu ilk şarkı zaten hoş olmayan anılara bi götürdü beni, ardı sıra gelen şarkılar ise henüz dışarıdan içeri girmiş ve neşeli olan bünyemi aldı, karamsar, lisedeyken malca aşık olduğum günlere götürdü, baya baya melankoliye bağladım, ki genel olarak duygusallıkla pek alakasız olarak tanımlanan bendeniz bu moda girdiğinde, noluyo lan tepkilerini vermedi değil. bir miktar daha devam ettikten sonra napalım dinleyelim bari şeklinde devam ettim, aklıma bahar hep bunları mı dinliyo lan diye gelmedi de değil. hahahah, acaba okuyacak mı, okumazsa da unutmazsam ben söylerim :D yok görünce direk söyliyeyim yoksa kesin unuturum :D

ne diyodum yine dağıldım, böyle bi adammış işte blunt. dinlemeyiniz efenim, hiç gerek yok.

4 yorum:

  1. insanın goodbye my lover'la güzel bir anısı olabilir mi :) mutlu mesut insanı alır buhrandan buhrana sürükler. katılıyorum, bence de hiç gerek yok. ya da dur ya, son sevgilimin evlendiğini öğrendim bugün. dur bu bahaneyle dinleyeyim. saol :)

    YanıtlaSil
  2. hahahha benimki öyle değil ya, şimdi yazsam mı yazmasam mı bilemiyorum, başkalarını da içeriyor, bi de benim özelimi de dökecek falan, yazsam mı acaba ya? pöff kararsız kaldım...

    YanıtlaSil
  3. eheh, benim blog komple özelimi döküp saçma üstüne olduğundan yadırgamam ama sen yazma istersen. zaten benimki de öyle değil, bahane ettim ama koymadı dinleyince de..garip.

    YanıtlaSil
  4. ya ne koyacak yeaaaaaa :P amaaan

    YanıtlaSil