23 Ekim 2010 Cumartesi

iki burç arasında kalmak negzel bişi yarebbim

evet bugün benim doğum günüm ve evet farkındayım ki yaş epey ilerleme noktasına girdi. tevellüt kaç azizim modunda değilim, yoo beni yanlış anladınız kuzum hiiiç alakam yok öyle işlerle amma velakin, bazı şeyleri de kabul etmek lazım. artık mal mal kafa sallayacak, sürtecek yaşlarda da değiliz, zaman bir şeyler üretmeye başlama vakti.

dün arkadaşlarla kutladıktan sonra, esas doğum günüm olan bugün hiç tahmin etmediğim kadar kişi mesaj attı, hatırladı, aradı falan mutlu oldum ama :) bi de doğum günü kutlamıyorum ben olm triplerine girerim :P

bu arada başlığı açıklamayı unutuyordum, 23 ekim gibi güzel bir günde doğunca, terazi ile akrep burcunun ortasında kalınıyor efenim. eğer sabah doğduysanız terazi akşamcıysanız akrep burcusunuz. ben sabahçılardan olduğumdan terazi sınırları içerisinde kalmışım ama uygun fiyata akrebe de transfer olabilirim bana hiç fark yapmaz :D

7 yorum:

  1. Ben de 23 Eylül doğumluyum. Başakla terazi arası. Başağın ince eleyip sık dokuyan yapısın sağ olsun, bazı konularda çok titizim, ama odamı bok götürüyor. Gene başağın sanaçtı ruhundan gelen bir edebiyat merakım var, ama terazinin tembelliği öyle ağır basıyor ki edebiyat ödevlerine gece 2 olmadan başlayamıyorum. Başak gibi romantiğim, ama terazi gibi ayran gönüllüyüm, her gün aşık oluyorum. Bir yandan çok ince düşünceli bi insanım, ama terazı gibi de pezevenk ruhluyum. :D Napıcam bilemiyorum hahaha.

    YanıtlaSil
  2. doğum günün kutlu olsun :)
    yalnız benimle aynı durumdaymışsın, bi sevindim. 23 eylül de başak diye geçiyor her bir yerde. fakat eksik kalmayayım diyerek burçlara da merak saldıktan sonra anladım ki yükselenim mükselenimle de olsun tam bir terazi abidesiyim. beni baya sinir ediyordu ama arada bırakılmak zira şovenist teraziyim adeta :)

    YanıtlaSil
  3. hahaah çok teşekkürler :D

    arada kalmak çok fena di mi :) bi de işin kötüsü ben bildiğin teraziyim pezevenk ruhlu ayran gönüllü yani bi de yükselenim de teraziymiş, kurtuluşu yok sanırım bunun :P

    YanıtlaSil
  4. Doğum günün kutlu olsun Tulkas.

    Terazi iyidir.Yükseleni Başak olan bir terazi olarak hem titiz hem dağınık, adaleti abartılı biçimde seen, adaletsizliğe asla gelmeyen, insanlara karşı sabırlı ama sabrın sınırına gelince de tanınmayacak derecede sabırsız bir tipim. Yine de terazi iyidir diyorum.

    YanıtlaSil
  5. terazi dengesizdir dengesizlik iyidir :)nice senelere Tulkas

    YanıtlaSil
  6. teşekkürler :)

    ve bence de teraziler iyidir ya :)

    YanıtlaSil