30 Ekim 2010 Cumartesi

hastalık sezonunun ilk maçına çıkıyoruz hadi bakalım

başlamadan önceki not, valla bu yazılanları okumak hayatınıza bişi katmayacak. isterseniz okuyun bittabi.

bugün çok asosyalleştim, gezeyim biraz düsturu ile düştüğüm yollarda, hep evdeyim dışarıda oturalım olm sıkıntısı ile sahile sıfır yerde ilk önce çarpıldım soğuk rüzgara. nasıl da esti üstüme üstüme vicdansız, moda'dan boğa'ya çıkarken yolda öksürüyordum zaten. sonra nazım hikmet kültür merkezine gittim, ilk defa gittim ama pek sevdim, orada da içerisi kalabalık hem burası sahil gibi değil dışarıda oturalım dedim, aferin bana! bu arada bu esnada 5 senedir görmediğim arkadaşımın facebooktan doğumgünümü kutlamasının akabinde buluşalm ollm nerlerdesin yea dediğimiz için sonunda görüşebildiğimizi de eklemeliyim.

saatlerce dışarıda oturduktan sonra, yetmiyormuş gibi, alper'i aradım, geldi beni aldı haldun taner'in önünden. oradan caddeye geçtik, irem'le merve de geldi. orada içeride oturduysak da benim boğazlardaki yanma başlamıştı bile. oradan da alper'le patso yaptık, yıllardır yemiyodum, haklıymışım. zerre haz etmiyorum patsodan... fast food rejimim rezil oldu zaten son günlerde.

parastemanol al dediler, eve geldim aldım. ama halen bitkinlik mevcut ve öksürüz, burun akıntısı falan, fena hasta oluyorum gibi. hayırlısı.

3 yorum:

  1. parasetamol olmasın o? :) geçmiş olsun. ben de resmi olarak hastalığımı ilan ettim bugün. ateş, öksürük, hapşırık, kanepe, televizyon...cümleten hayırlı olsun :)

    YanıtlaSil
  2. hahah ecza kültürüm bu kadar işte benim :D geçmiş olsun bu arada, açtığımız hastalık sezonu da hayırlı olsun :D

    YanıtlaSil
  3. teşekkürler :) ya aslında yazarken ona da homurdanasım vardı ama annem de okuyor arada. onun "ben demiştim" homurdanması benimkini bastıracağı için göze alamadım, içimde patladı hasta nazım. neyse, iyi geceler :)

    YanıtlaSil