28 Ekim 2010 Perşembe

büyük aşklar kavga ile başlarmış

konunun tabiki de başlıkla alakası yok, zaten büyük aşkların kavgayla başlayacağına da inanmam. o kadar kalp kırıldıktan sonra ne aşkıymış, saçmalık. insanlar tanışmakta sıkıntı yaşıyor demek ki böyle gereksiz atraksiyonlara ihtiyaç duyuyorlar.

neyse konu bu değildi, bağımlılığım şahane aşkımla tanışmamı anlatıyordum. ilk defa kendisi ile bir zorunluluk sonucu tanıştım, ben kremalı içebiliyordum, krema kalmamıştı o gün ve kantindeki eleman da kremasız vermişti, işte ilk tanışmamız öyle oldu. ilk dudaklarıma değdiğinde bunun şekeri yetersiz dedim, gece de uyumadığımdan ziyadesiyle ihtiyacım vardı, ancak attığım bolca şekere rağmen kendisine zift dedim. zift!!! çok kaba, kendimi affedemiyorum.

ardından bir yıl kadar geçtikten sonra, bu sefer gecenin köründe uyumayayım diye krema katmayıp, şekeri de bıraktığımdan tüm çıplaklığı ile karşıma çıkmıştı. soğudukça midemi ağzıma getirdiği açıktı, ancak zamanla alışmadım değil.

başkaları olm senin içtiğin kahve değil makine yağı deseler de hiiiç umrum değil, sanırım artık bağımlı olma yoluna girdim, ama bence bu aşk. kremasız, şekersiz, mis gibi saf kahve. içerim...


11 yorum:

  1. daha bugün düşündüm insanlar bu 3ü1aradan ne anlıyorlar diye. bağımlılıktan mı bilmem oldum olası zift gibi içerim. dolayısıyla duble espressonun da kalbimde yeri ayrıdır. halbuki çayı iki şeker olmadan içemem ama o da sırf dem olacak..

    ya kusura bakma, kaçtır böyle psikopat gibi lank diye yorum yapıyorum saçma sapan ama tez yüzünden sürekli bilgisayarın başındayım, ondan :/

    YanıtlaSil
  2. hahahah aynen ya mal gibi oturdum tez için okumalardayım, çok sıkılmış durumdayım gerçi şu an insan istediklerini yapamayınca kafayı yiyormuş, bunu görüyorum son günlerde, neyse çok doluyum bu konuda.

    bi de çaya şeker nasıl atıyorsun ya? şerbet gibi oluyo öyle o?

    YanıtlaSil
  3. yok ya üç ve fazlası şerbet kategorisine giriyor benim için. kupaya tam geliyor. tezat da o ya, çayı öyle kahveyi böyle.. o değil de tezin son dönemi, tam jüriden önce sigarayı bırakmak ne devasa bi mallıktır?!

    YanıtlaSil
  4. yok yok sigarayı bırakmak çok akıllıca bi iş, çok fena kokuyor insan üzerinde sigara kokusu varken. ben o kokuya dayanamıyorum hiç... tamam tez sıkıntılı, hele jüri muhabbeti iyice sıkıntı ama yok ya sigara valla, yook :P

    bu arada şeker mevzusuna gelince bi arkadaşım anlatmıştı, onun akrabası mı ne askerdeyken kantinde görevliymiş. bi eleman 9 şeker atarmış hep, yahu bari 10 at da düz hesap olsun dediğinde, yok o zaman şerbet oluyor demiş falan aklıma bu geldi bi anda :)

    YanıtlaSil
  5. :) benim de var öyle tanıdıklarım, ona benzedim di mi ben de.

    geçen dolmuşa bi amca bindi, buram buram tekel 2000 ya da maltepe kokuyor, o kokuyu bile içime çektim. sanırım jüriden alnımın akıyla çıkınca yakıcam bi tane. ya da hocamın ağzından piposunu alıcam "sen bi versene şunu" diye :)

    YanıtlaSil
  6. hahahha pipo mu, of şahaneymiş, sırf ben o görüntü için alıcam bi tane :) sen tezi geçi sizin hocanın ağzındakini bile alabilirim :P

    YanıtlaSil
  7. eheh o derece zor yani :) olmaz, onda benim gözüm var.

    asıl yusuf ziya özcan'ın piposu meşhurdu. bütün kat captain black kokardı sayesinde. bi sabah haberciler geldi, ne olduğundan haberimiz yok, bize ofisini soruyolar. daha afyonum patlamamış, "kokuyu izleyin" demiştim adamlara..

    neyse teze döneyim ben, sana da kolay gelsin :)

    YanıtlaSil
  8. (şimdi kahve koyarken aklıma geldi. zift gibi kahveye tarçın kabuğuyla kuru karanfil iyi gider, tavsiye ederim)

    YanıtlaSil
  9. humm, hiç denemedim, nerden bulacağımı da bilmiyorum? marketlerde var mıdır? ne ölçüden nasıl konuluyor onlar? hani çubuk tarçınlar var onlardan mı?

    YanıtlaSil
  10. marketlerde de var ama aktarları tercih ediyorum ben. kabuk tarçın, evet. onu böyle kırıyorsun tabi, yoksa fazla tat verir. bir tane de karanfil. muhtemelen biraz süt ve şekerle chai tea latte olma yolunda ilerleyecektir ama some like it zift :)

    YanıtlaSil
  11. humm deniyeceğim kesinlikle bunu, ama sonucunun ne olacağından emin değilim :) pek becerikli değilim zira

    YanıtlaSil