8 Ekim 2010 Cuma

bugün itibariyle yaşlandım

son 10 gündür yok lan son bir aydır falan kesintisiz çalışıyorum. buluyorum bir şeyler, şunu yapalım abi, yok lan bu da süpermiş hadi buna da bulaşak kanka modunda oradan buraya, buradan oraya bir şeyler buluyorum işte. sonuç ne son 1o gündür acayip bir baş ağrısı, muhtemelen bozulmaya başlayan gözler ve bugün tez danışmanımın, sen yaşlanmışsın ya söylemi. şaka sandım başta yok yok çökmüşün biraz dedi, dedim hocam olur o kadar falan uyumadım kaç gündür, arada da verdiklerinizle uğraştım yarın sempozyumda da sunum var vs. işin özü neden kastım bu kadar be blog, 5 yayın çıkmış bu sene, 10 mu çıkacak toplami ya sonrası? sağ baldırım ağrıyor şu an, o ne alaka lan?

hoca çökmüşün deyince 3 kilo verdiğimi anlattım, niye ki falan dedi, istemsizdi halbuki. ev dönüşü markete uğrayıp abur cubur doldurdum sepete, sanki çok bi işe yaracakmış gibi. elimi yıkarken aynada saçımda beyazlar gördüm, ulan harbi ölüyorum ben derken baktım ki ışığın yansımasıymış, sevindim...

ama kendimi hiç iyi hissetmiyorum şu an, keyifsizim. yarını da atlatıp 3 5 gün hiiiç umrumda olmayacak bir şey. takılcam öyle, akşamları da çıkarım anasını satayım, gençleşirim işte o zaman.

2 yorum:

  1. benim de her aynaya bakışımda artan beyazlarıma takılıyor gözüm. maalesef yansıma filan da değil, baya gerçek her biri. daha master tezinde böyleyse işimiz var. bi dünya daha psikosomatik bok püsür de cabası.
    an itibariyle deneyimli bir '3-5 gün kaçan' olarak şiddetle tavsiye ediyorum kaçmanı, bol bol içmeni vs. 3-5 gün sonra istemesen de üşüşüyorlar zaten, malum...

    YanıtlaSil
  2. bugünden üşüşmeleri şahane oldu :D

    neyse okunmuyorum hiçbişiye yokum ben bu sıra, servis dışıyım :)

    YanıtlaSil