2 Ekim 2010 Cumartesi

bon iver ne şükela insanmışın sen esasında

yıllar yıllar önce, şaka lan geçen sene

last.fm'de bu sıralar kim popülermiş diye bakarkene, ki nası kapadığımı da buralarda yazdıydım, borsanın spekülatif hisseleri gibi fırlamış olan bon iver agayı görmüştüm, tabi o kadar dinleyeni olduğunu görünce petrol kuyusu bulmuş arap gibi sevinmiştim. aslında böyle bi tabirin kaynağının üzerinde an itibari ile oturmaktayım, başbakan da duymasın arap kelimesinin farklı anlamlarına kızıyor felan, papaz olmayalım.

neyse ne diyodum işte ben bu elemanı görünce allahım süper bi şarkıcı heralde diyerek dinlemeye başlamıştım ki o zaman bu mu len bu kadar dinlenen diye afallamıştım. bildiğin paso aynı ritimler, monoton sıradan bir ses, amerikanların country dediği bi tarz, bi gitar bi adam işte. bu arada onların countrysi bizim halk müziği lan adamların aşık veyseli bruce springsteen anasını satayım, ha şimdi bruce'yi sever misin diye sorsanız he demem ama ne bileyim lan adamların kamyoncularının dinlediğine bak. rock'n roll olsun blues olsun akla gelince ister istemez karşılaştırma yapıyor insan, yine de benim sadık yarim kara topraktır heralde be, dinlemesek de sever edebiyatı yapmak lazım ara ara, sonra insanlar kızıyor taşlarlar alimallah...

biliyorum konu dağılıyor ama kimene abicim blog yazıyoruz istediğimiz kadar da uzatma hakkımız olsun değil mi?

ne diyoduk bon iver diyorduk... işte ben baktım bu adamda benim seveceğim parıltı yok, hadi sen yoluna ben yoluma diyerek yollarımı ayırdım. ha eleman için de tın tındır ya neyse. işte bugün yoğun baş ağrımın yanında napak müzik dinleyek dedikten sonra bir miktar ondan bundan dinledikten sonra aklıma bu eleman geldi, bş açtım. off ki ne off demek ki adamın olayı buymuş tespitinde bulundum. başım ağrıyor böyle dingin bi hava lazım bana, bol bol dinlendirecek kasmayacak bişiler bon da bunu sağladı sağolsun bol bol dinledim hatta hala dinliyorum re: stacks çalıyor şimdi sonra team ve flume çalacak ve hatta ardından da woods ve for emma çalacak. emma kim acaba? neyse sapıtmayalım. böyle baş ağrırken falan iyi dinleniyo dedim ya, demek ki dünyanın başı ağrıyomuş normal şartlar altında (20 küsür derece santigrat mıydı neydi, allahım ne gereksiz bilgiler) dinlenecek bişi değil zira...

öyle tespit dolu saçma sapan kritiklerle dolu bi yazı oldu, kimsenin işine yaramayacağını bile bile yazdım, yaramaması çok da umrumda değil, bişeyi işe yarasın diye yazmak zorunda mıyım ya? sanat benim içindir bundan mütevellit.

4 yorum:

  1. yok ben gayet aydınlandım mesela. acaba kings of convenience'ın içinde de bir majezik saklı mıdır diye bile düşündüm.

    YanıtlaSil
  2. majezik neymiş diye ekşi sözlükte aratmamı es geçersek, ki normaldir ölmeden ilaç kullanmadığımdan, kings of convenience'nin can olduğuna katılıyorum baya baya dinlemiştim zamanıdna ama unutmama ramak kalmışken yettin hatırlattın, hemen dinleyeyim

    YanıtlaSil
  3. eğlenceli olmuş yazı =)

    YanıtlaSil
  4. o sizin eğlenceliliğiniz :P

    nasıl karşı iltifata bilemedim birden! bilemediiimmm :( :P hhaahah

    YanıtlaSil