16 Ekim 2010 Cumartesi

asosyalliğim üzerine

hayat beni yormaya, ben de yaşlanmaya devam ediyorum :P

cuma günü iş çıkışı, hemen hemen herkeste araba bulunduğundan ve epeydir de dışarı çıkmadığımızdan hadi akşam etkinlik yapalım dedik. ancak sonra fark ettim ki, okumam gereken dünya kadar makalem var ve bu hafta da danışmanım ile görüşmem var ve bizimkilerle yazdığımız bildirinin de literatür kısmı bana kalmış durumda bu nedenle var olan makalelerim kadar ek makalelerim de var okunacak. bunun üzerine dedim ki, sevgili alperciğim, benim böyle böyle durumum var ben akşam gelmesem :) yahu su burcu erkekleri ne acayip, adam kız gibi trip attı yahu :) alper valla tekrar çok özür buradan, söz telafi edeceğim bunu, bak bu blog yazısını yazarken bile hemen yanımda makale açık, inanmıyorsan başlığını yazayım :P hahha

neyse ne diyordum işte baya bi asosyal oldum ben ki yarını da evde makale okuyarak geçirmeyi planlarken bikaç saat önce özgür aradı dedi ki ben yarın istanbul'a geliyorum. vauuwww tepkisi ile birlikte şahaneymiş gel tabi ya takılırız dedim, ki bunları derken böhühüü aslında dünya kadar okumam gereken şey var düşüncesi vardı. özgür'ün gelmesine çoook sevinmekle beraber yarın dışarı çıkacağım için bana girecekleri düşünerek kederleniyorum. yarın one day in istanbul projemizi yıllar sonra gerçekleştiririz sanırım, olmadı başka bişiler buluruz yapacak çok da dert değil hani, arkadaşım geliyor taaa keşanlardan yapacak şey mi bulamayacağız hem. okul bitti biteli bir türlü görüşememiştik fena özletti zaten.

ama bu asosyallik durumu cidden kötü oldu, halbuki önceden giydiğim tişörtün üzerinde yazarken espriliydi, komikti. böyle gerçekleşmesi hiiiç hoş olmadı canlarım. ne yaparsınız hayat işte ve hayat neden beni yoruyorsun?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder