23 Eylül 2010 Perşembe

çeşitlemeler

çeşitlemeler diye başlık olur mu, oldu. aslında haber çeşitleri, çeşitlilik vs. de denilebilirdi, aslında denilmese iyiydi ama türkçeyi katlettik bi kere, olsun varsın

efenim naptık, nettik dersek, yeni eğitim öğretim yılını açtık bakalım. bugün sınav falan yaptık hatta, tezimi de aldım. konum da belli, zaten hocayla bi dönemdir çalıştığımız konu bir dönemde tamamlamaya çalışıyorum ama bakalım valla kısmet bu işler. gis kullanmayı bilen varsa ve benimle bildiklerini paylaşırsa ne dua ederim bi bilse var yaaa...

bu arada akademik çalışmalar tam gaz sürmekte, ekonomi için muhteşem bildiri üçlümüz ile çalışmaları tamamladık, ve 3 bildiriyi yolladık bakalım ne cevap verecekler. bu arada efenim, sciencedirectteyim artık :) uluslararası konferansın kitabı sciencedirectte de yayınlanacak ve bu sayede tüm dünyadan erişilebilecek bir makalem var artık, bir de konumu zamanında beğenmeyenler, gülenler olmuştu. bir ulusal bi uluslar arası yayın çıktı :) selam edeyim onlara bunlara o zaman, gerçi bu yazıyı hayatta okuma şansı yok ama en azından içimda kalmasın.

keyfim yoktu bugün hoş olmayan şeyler oldu, sonunda da bu güzel haber geldi bi karmaşığım bu akşam yani bilemedim.

son olarak memsaları sattım, bunu da tarihe buradan not düşeyim :)

sevgiler blog.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder