27 Ağustos 2010 Cuma

uykulu gözlerle

saat henüz 12 'yi göstermedi, ancak benim beden benden geçeli 1 saat kadar oluyor. koltukta uzanıp, internet aleminde bir oraya, bir buraya sürüklensem de, esasında ne okuduğumu anlıyorum, ne de gördüğümü gerçekten görüyorum. uyuma vaktim çoktaaaaaan gelmiş benim. erken yatmama direnişi de, hayır, ben istersem eskisi gibi gecenin istediğim vaktinde uyurumu gösterme çabası olabilir. sabahın 7 sinde kalkan birinin bu çaba içerisinde olması, garip bir şekilde başarması da tuhaf. diğer cuma günleri genelde 3 - 4 gibi yatmam ve bu yatışlardaki son 3 saati yakaza modunda geçirmem de, ciddi şekilde yardıma ihtiyacım gerçeğini ortaya çıkartabilir.

her neyse, ne demek istediğimi bilmiyorum, öylece girdim, aslında vauuw ben bi buçuk aydır yazmıyormuşum be hacı modunda girecektim olaya, ancak yaza yaza aa saat de kaç olmuş aslında şu saatte yatarım ben modunda saçma bir girişle sonuçlandı girizgahı toparlama çabam. halen şaçmalıyorum farkındayım, amaaaaaan ne fark eder gerçi. canım sağolsun.

ne oluyor hayatta? bişi olduğu yok esasında, birinci sınıfların danışman hocası olarak atandım, gerçi tek değilim pınar ve yenilerden bi asistan daha olacak yanımızda. ders kaydı şusu busu ile uğraşıyor olacağım önümüzdeki bikaç hafta. bundan başka ne oldu, ilk bildirim kabul edildi, eylülde kıbrıs'tayım, uçak korkum pörtledi. tırsıyorum. otobüs ile yolculuğun, uzun olması, ayrıca pahalı da olduğunun ortaya çıkması ile vaz geçtim. bu arada bu çalışmanın bir başka versiyonunu da hemen hemen tamamladık, ki o citation indexe sahip ve sciencedirect'te de yayınlanacak. gerçi daha onu yazmayı tamamlamadık, onun modelinin kurulmasını daha zor olarak görüyordu erkam, ancak onu da hallettik sayılır. efsanevi ingilizcem ile yazığım kısımı daha düzeltecek, devamını da yazması lazım. bana kalırsa komik bir dile sahip olabilir makale. neyse, onun haricinde de ekonomi konulu 3 bildiri özeti kabul aldı. ancak alper'in leyla olması, benim ise konuya uzaklığım nedeni ile henüz herhangi bir ilerleme kaydedemedik. ama kaydetmeyi umuyoruz, gerçi onun ödemesi ile ilgili bir sıkıntı da var, bence sorun olmayacak ama bizimkilerin motivasyonu olumsuz etkilendi bir kere.

dönem başlamak üzere, ve henüz tez danışmanımın kim olacağına karar vermiş değilim. al bu senin danışmanın diyebilirler. ondan feci tırsıyorum ancak tez danışmanı atama formu falan dolduracakmışız bence öyle atama yapmazlar. yine de ceyda hoca'yı arasam, hocam beni alın, bırakmayın yaban ellere desem pek bi şükela olacak. bir de tez konusu seçmem lazım ki o da bambaşka bir paradoks. ne çalışacağım enerji mi, lojistik mi, bulanık mantık mı? karar veremedim bir türlü...

ekleyecek nice şey vardır muhakkak, ancak burada şimdilik son vereyim yazacaklarıma. uzunca ara vermemek umuduyla blog, kendine iyi bak.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder