16 Haziran 2010 Çarşamba

netbook hayranı olmak üzerine

başkalarının bir bilgisayardan beklentisini bilemem, benim kullanım alanın internet, ofis programları ve müzik dinlemekten oluşuyor. haliyle, ne çılgın oyunları kaldıracak bir ekran kartına ne de çok hızlı bir işlemciye ihtiyaç duymuyorum. makale, bildiri vs. çalışmaları için de kolay taşınabilir olması, hafif olması ve şarjının uzun gitmesi benim için çok önemli konulardı. bunların hepsini netbook sağlıyor diyerekten uzun süredir alsam mı, hangisinden alsam, ekran çok mu ufak, yeter mi bana bu gibi soruları kendime sorup duruyordum, sonunda bu halimden sıkılan abim yürü alalım şunu da rahatla diyerekten gazı vermesinin üzerine bi koşu almış bulundum yeni bilgisayarımı. evdeki teknik özellikleri daha gelişmiş olan bilgisayarımın papucu dama atılmış durumda ki, sanırım onun keyfi çok yerinde değil. toy story filmindeki gibi eski oyuncağın taşıdığı hissiyatı taşıyor mudur bilinmez ama ufacık ve haphafif yeni bilgisayarım şu an tek kullandığım bilgisayar konumuna yükseldi, bi de şirin bişi ki. sevdim.

tavsiye ederim.

artıları:
  • ufacık
  • hafif
  • uzuuun şarjı gidiyor, 6 7 saat gidiyor sanırım benimki. 5 saat en azından. okulda şarj etmiyorum mesela, gerçi bugün ettim. günde 1 kere şarj etmek yetiyor.
  • serviste vs. film izleyebiliyorsunuz
  • klavyesi rahat, belki benim cihazın özelliğidir bu bilemedim
  • tam tez yazmalık, herkes bayıldı
eksileri:
  • kaliteli film izlenmiyor, 1080 bişi oluyormuş onlarda sıkıntı var. bluray falan izlenememekte. zaten home theatre sistemi vaad etmiyor
  • hdmi çıkışı yok benimkinde, yenilerin bazılarında var, o özellik tercih edilesi
böyle yani.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder