7 Mart 2010 Pazar

zaman olur ki

ki eki ayrı mı yazılır, bitişik mi bilemedim. zaten lise ve orta okul dilbilgisi derslerinde bu konuları sevmezdim. hatta dil bilgisini komple sevmezdim. büyük ve küçük ünlü uyumu da saçma gelir mesela bana, niye uyumlu olmak zorunda ki? hatta ve hatta neden uyumsuz kelime türkçe kökenli değildir derler ve hatta olmasa ne olur? bunları derken şeyleri ayrı yazmayan ve dahi anlamında de leri ayrı yazmayanlardan rahatsız oluyorum. ne çeşit bi ikilemdir çözemedim. hem öyle olsa hem böyle, olmuyor değil mi?

neyse zaten anlatacaklarım büyük ve küçük ünlü uyumu değil. kimse anlatmasın zaten bunları kimin işine yarar ki? uzun zamandır yazamıyodum (r yi kasti eklemedim :) o kadar dil bilgisi konuşunca aslında dikkat ederek mi yazsam diye düşündüm, sonra vazgeçtim).

öncelikle dünya dönüyor. ve döndükçe hayat da değişiyor, çok enteresan şekilde hayatınız da size bağlı olarak veya sizden tamamen kopuk şekilde değişiyor. ne mi diyorum, hayatında para kazanmak gibi bir hedefi veya derdi olmayan ben çalışmaya başladım demeye çalışıyorum esasında. kendimce yaptığım hayat planında bir basamaktı esasında bu. çok fena rayında işler gibi görünse de, hayat şu an çok daha ciddi bir hal aldı benim gözümde. aslında almaması lazımdı, ben şu güne kadar hiçbir şeye bağlanmadan, istediğimden istediğimde kopabilecek modda yaşarken, erken kalkar, makale ders düşünür, sorumlu bi adam oldum çıktım. düzensizim hala orası düzelmedi gerçi.

başka ne oldu, çitlembik geldi. çok dağınık bi gün oldu ama ben çok sevdim :) aslında daha da güzel olabilirdi muhakkak ama şimdilik yapabilecek bişi yok sanırım. ayrıca artık resim de çizebilecek alt yapıya sahip olabileceğime dair inancım pekişti. hatta zaman bulabilsem resim kursuna bile gitmeyi düşünmüştüm. okulda çok beklettiğim için de üzülüyorum hala, ama oldu işte.

son günlerde ney üfleme süremi artırabildim sonunda. hemen hemen her gün üflemeye başladım, hatta çıtır olan kız neyime bir de mansur eklemeyi düşünüyorum şu sıralar. hele şu maaşımı bir alayım da, onu da aradan çıkartırım sanırım. hahah gerçi daha almadığım maaş bitti gibi ama n'olcak, canım sağolsun :)

şu sıra hakikaten zaman sıkıntısı çekiyorum, bir de yorgunum ki kaç gündür hiç hoş değil. spora da gitmedim 1 haftadır, ne olacak benim sonum.

2 yorum:

  1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  2. o halde çizimlerinizi de görmek isteriz en kısa zamanda:)

    YanıtlaSil