21 Şubat 2010 Pazar

nedensizlik

hayat pek garip, bir kuş misali insan. nereden nereyeeeee, hahaha. ne alaka di mi, bence de. zaten, ne yazacağım hakkında fikrim yok, blog yazmaktan vazgeçmeyeyim, kopmayayım diyerekten yalandan bir girizgah yazıyorum.

ben de pek bi güldüğüm karikatürleri koyayım dedim buraya, iyi dedim mi bilmiyorum ama, dedim işte.

karikatürlere tıklanıyor efenim, okunmuyor diye kızmayın bana sonra.


bu kimin olduğunu bilmiyorum, ama baya gülmüştüm. gerçi hala gülüyorum.



bu ada acayip bişi. yaşa yiğit özgür.



başarısız diyetisyen ufuk var sonra.




bunu neden çok seviyorum bilmiyorum ama aklıma geldikçe gülerim arkadaş. hakkaten adam o bıyıkla insanlara kendisini dinletmiş ya, bilemiyorum.



ve tabii ki, ağlama melis. yani arkadaş her baktığında başka bi ayrıntı mı çıkar aralardan.



daha eklenecek çoook karikatür var ama bura alt tarafı bi blog. ama ekleseydim ne gelirdi, şerafetin gelirdi, fırat gelirdi, aşkımızın meyvesi aytek glirdi, muhakkak bi selçuk erdem gelirdi, ki muhtemelen onun da padişahlı versiyonlarından gelebilirdi. aşık memo gelirdi, gelirdi yani muhakkak pek çokları ama şimdilik bu kadarcık.

3 yorum:

  1. üstüne basınca da okunacak kadar büyümediler ki:(

    YanıtlaSil
  2. hahaha üstüne basınca ne :):) üstüne tıklayınca:):)

    YanıtlaSil
  3. hahah, olduğu kadar artık :D

    YanıtlaSil