6 Şubat 2010 Cumartesi

elektrik kesintisi, candan dünyaya selam etmek, mum ışığında kitap okumak

aslında başlıktan sonra hiçbir şey yazmayabilirim, anlatacağımın özeti sonuçta. bugün muhteşem elektrik şenekemizden gelen şehir cereyanından mahrum kaldık, geçen gün de sokağımızdaki alt yapı çökmüştü. 2 gün aralıkla karanlığa gömüldük. zaten yapacağım pek bir şey bulunmadığından çok canım sıkıldı denemez.

neyse kesildi elektrikler ne yapacağım derken laptopun şarjı bitene kadar film izledim. film de yarıda kaldı ama olsun, sonra kalktım, biraz camdan baktım. hava baya aydınlıktı, çok hoşuma gitti. istanbul ışıl ışıldı, gemiler, galata kulesi falan, hepsinin selamı var sizlere. daha sonra kulaklığımı taktım mum ışığı eşliğinde halikarnas balıkçısı'nın, merhaba anadolu'sun yumuldum. elli sayfa civarında okumuştum ki elektrik geldi. kitap eve abimin bi ödevi için eve girmişti ki bu kirap eve geldiğinde ya orta birdeydim ya da ilkokul 5 falandı. kaç yıl geçti konuşmak istemiyorum :) neyse ilk okuduğumda ne diyo bu amca yeaaa demiştim. anadolu tarihi hakkında bildiğim o sıralar türklerin tüm dünyayı fethettiği, tüm dünyanın türk olduğu ve hatta türk olmayan millet olmadığı üzerineydi :P neyse lidyalılar, hititler falan çok eğlenceli sayılmaz ama makale okur gibi okudum. amazonlar, heredot, dünyanın ilk bankası, deniz altı hazineleri falan derken baya baya daldım gittim kitaba. ha ben bu kitabı bir iki güne bitiririm fırsat bulursam orası kesin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder