10 Ocak 2010 Pazar

yeni yılın ilk bloglaması

geldik yeni yılımızın ilk postuna efenim. gerçi ocağın onu olmuş ama ne yapalım, ancak diyebiliyoruz. hepinizin yeni yılı kutlu falan olsun.

yeni yıl için temamız şarkı söylemek istiyorsan, söyle canım benim olsun hatta. cat stevens abimizden, if you want to sing out, sing out'u da bu vesile ile sizlerle paylaşmak istiyorum. bir sıra inanılmaz sarmıştım hatta bu şarkıya, ne güzel bir şarkı allahım yarebbim. ve hatta bu vesileyle harold and maude'yi de tavsiye edeyim.



avatar'a gitmeyi beceremedik dostlar, şanssızlığım sanırım bu konuda da işleme geçti. bir duramıyor zaten kendisi.

ayrıca 2010 şeytanın bacağını kırabileceğimiz yıl olabilir. her açıdan yani, tek bi konu ile sınırlamaya gerek yok. soracığıma kanada'da yaşayan varsa, kanadalıların mantı sevip sevmeyeceği hakkında bilgi verebilirlerse sevinirim =)

başkaa, yarın finalim var, dua edin bana da süper geçsin sınav.

dünyanın en şirin ıslığını dinledim geçenlerde, süperdi. ayrıca ney üflemeye devam, parça çalışmaya başladım. ancak düz ses üflemeyeli baya olduğu için düz nefes de çalışmam gerekiyormuş, sanırım bu sene ney yine devam eder, etsin de.

son olarak da aimee mann'dan one is the loneliest number gelsin. gerçi ben momentum'u daha fazla seviyorum sanırım ama olsun, bu şarkı da güzel.


1 yorum:

  1. vauvv sokağa çıkıp şarkı söyleyerek koşmak istedim...

    YanıtlaSil