29 Aralık 2009 Salı

kolayca yaklaşılabilir olmak!?

geçen gün gözümde arpacık çıktı. çok tatlı kaşınmakla beraber, uyarılara rağmen gözümü sürekli kaşımaktan kendimi alamadım. sonuç tabii ki kocaman şişmiş bir gözdü ve bu gözün belki de uzun süredir etrafıma yaydığım uzak durun benden, yalnız kalmak istiyorum etkisini kırmaya başladığını düşünmekteyim.

otobüs durağında öylece dururken gelen fransız turistle konuşmak, kendisine yardım etmekle başladı her şey. ardından amcamın teki geldi, biraz okuldan, biraz dünyadan, biraz da onun uğraştığı şeyden konuştuk. bir yeri arıyordu ve neresi olduğu hakkında en ufak fikrim olmasa da sanırım yardımcı olabildim. bir şeyler hakkındaki yorumuma, daha gençsin, siz değiştireceksiniz bunları, pes etmek yok babında yorumu ile beni gerçekten düşündürdü, eminim farkında değildi ama olsun. bugün de pakistanlı dostlarla tanıştım. new york'ta doktorluk yapıyorlarmış ve bu sabah 6da gelmişler, biraz onlarla konuştuk tarih vs. falan. sultan abdülhamit'in son padişah olduğunu düşünüyorlardı, vahdettin falan var dedim. son dönem osmanlı tarihini pek sevmediğimden sadece vahdettin'in ismini söyleyebildim. kendilerinin abdülhamit'in saltanat tarihi hakkında beni aydınlatmaları gözümden kaçmadı tabii. olsun ben de onlara bilmedikleri şeyler anlatabildim en azından.

bugün okulda ders çalıştık bolca, dersim yoktu ama perşembe günkü sınava çalışmam gerekliydi. bu arada her sınav dönemi yaptığım gibi bir dizi buldum ve kyle xy'ye başladım. fena dizi değil, bakalım perşembeden sonra ilgim sürecek mi?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder