16 Aralık 2009 Çarşamba

çaydan kahveden şekeri esirgemek!?

bir süredir çaya şeker atmayı bıraktım. bunun üzerine kimileri iyi yaptın, kimileri de çayda bilmem ne maddesi var, yediğinin içtiğinin özelliğini bağlıyori bi tane at yav en azından tepkileri verdi. ancak, şekeri kendisinden esirgemeye karar verdim. gerçi kendimden de esirgiyorum ama olsun. başlangıçta çayın yanında sürekli tatlı bir şeyler yeme ihtiyacı duyuyorduysam da, artık o eşiği de aşmış ve şekersiz çayın tadını sevmiş bulunmaktayım. işte tam bu noktada üçü bir arada kahvelerin de çok şekerli olduğunu fark ederek, tamamen şekersiz kahveye geçmiş bulunmaktayım. ilk denemeyi bugün yaptım ve kısmen başarılı oldu, kremasız kahve pek içmeyi sevmediğimden krema katarak denediğimde kesin sonucu elde edeceğimi düşünmekteyim.

bu hareketimle şeker fabrikalarına ekonomik krizden sonra bir darbe de benden geliyor. kısfmet diyor, önümüzdeki maçlara bakıyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder