23 Kasım 2009 Pazartesi

last.fm i terkettim, pişman değilim.

birkaç senelik üyeliğimin ardından an itibari ile, hiçbir neden bulunmadan last.fm e artık dinlediğim şarkıları skroplamama kararı aldım. bu almıış olduğum kararın ne bana, ne last.fm'e, ne de siz beni okumayan okurlarıma faydası var. ha neden o zaman dinlemiş olduğum 10 küsür bin şarkının logu orada hiçbir fikrim yok, ne dinlerim, ne ederimin kaydını tutmaktan haz ettiğim, istatistiki verilerden hoşlandığımdan olabilir bu durum, ancak yine de çok emin değilim.

peki bundan sonra hiç mi kullanmayacağımi ne bileyim lan ben? kendi kendime soru sorup cevaplamaya da başladım ya, artık deli diye atacaklar bi yerlere anasını satayım.

okidoki agresifleşemeyelim. sakinim, derin nefes, derin nefeeees. homm.

2 yorum:

  1. sınavla başladı galiba:):)

    YanıtlaSil
  2. ehehea bilemiyorum, psikolojimi bozdular :D insan sevdiği şeyleri bırakır mı, bırakıyormuş :P

    YanıtlaSil