23 Kasım 2009 Pazartesi

her şeyi bilmek istiyorum

pek çok şeye merakım vardır, pek çoğuna da yoktur. ancak az sonra gireceğim sınavdan mütevellit, belki de ilgim olmayan pek çok şeyi kafama çivilemek zorundayım, ama. aması var işte bu durumun, gerekli gereksiz yüzlerce sayfalık notlarımın, pek çok sayısal problem tipinin az sonra benden çözülmesi ve cevaplanması bekleniyor. hazır mıyımi emin değilim, sanırım bir şeyler yapacağım; ancak, istediğim puanı alabilecek miyim bilmiyorum. bu nedenle kara delik gibi her bilgiyi emmek istiyorum şu an, kim ne sorsa cevaplamak istiyorum.

kim bilir belki o zaman, her şeyi bildiğim zaman, çıkarım bir dağın başına, sakal falan uzatırım, fantastiko bir adam olurum. sererim seccademi, birileri gelir soru sorar ben de tebessüm eder ipucunu veririm. tam cevp vermek yok tabii ki, derim sevda kuşun kanadında, ürkütürsen tutamazsın, ökse ile sapanla vurursun da saramazsın. ya da millet beni deli sanar taş falan atarlar, vurabilirlerse kafam kanar. ben de bilgelikle oturduğum seccadenin üstünden onlara gülümserim, ne de olsa her şeyi biliyorum, yaptıklarının analizini yaparım, çocukluklarına inerim kafamda.

behey beheyy....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder