23 Ekim 2009 Cuma

bak gördün mü eşek kadar oldum

kimileri doğum günlerini çılgın atarak, eğlenerek falan geçirir. benim için daha ziyade üzüntü verici günlerdir. gerçi üzüntü verici dediğimden o günlerde canı sıkkın falan olduğum düşünülmesin, bir önceki günden farkı yoktur benim için ve hatta gayet de saçma bulurum bu günleri. neyse lafı uzatmanın haceti yok, bugün yaş katsayıma bir birim daha eklenmiş durumda ve bu dünyadaki günlerim bir adet daha azalmış bulunmakta.

ölüme bir gün daha yaklaştım. hadi kutlayalımi nerede benim pastam.

3 yorum:

  1. pasta gönderemem ama bu şarkı pasta olsaydı bence frambuazlı olurdu:) (üzerine böğürtlen sosu dökülmüş) doğum günün kutlu olsun...

    http://listen.grooveshark.com/#/song/Live_and_Let_Die/8746221

    YanıtlaSil
  2. bidaha düşündümde frambuazlı olmazdı meyveli olurdu ama bu meyve frambuaz değil. ayva evet ayvalı olabilir merak etme; ayva marmelatıyla yapılmış. beyaz kremalı sosu mu sosu da: üzüm soslu. hatta kuru zümlerle süslenmiş. umarım güzel olmuştur:S

    YanıtlaSil
  3. vuuu, hiç ayva marmelatlı pasta yememiştim, ki hala yemedim gibi, ama yine de canım çekti ya. teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil